مصطفی شجاعی: کم‌شانس نباشیم سایپا را می‌بریم

مصطفی شجاعی با دو گلی که در بازی با نفت امیدیه به ثمر رساند، بازگشت بسیار خوبی به میادین داشت.

او که به واسطه‌ی مصدومیت چند هفته‌ای را از دست داده بود، حالا با دو گلی که در بازی حذفی به ثمر رساند، هواداران مس را امیدوار کرد که مشکل گلزنی مس در جریان بازی‌های لیگ برتر هم حل شود.

شجاعی در رابطه بازی با نفت امیدیه می‌گوید: بازی بسیار سخت شد و در واقع خود ما بازی را سخت کردیم. ما در ابتدای بازی گلی به ثمر رساندیم که موجب شد فکر کنیم امروز بازی راحتی داریم و تیم ما حریف را دست‌کم بگیرد. اما با گذشت بازی مشخص شد که آن‌ها برای جنگیدن آمده‌اند و بازی را برای ما دشوار کردند.

به شخصه این بازی برای من خیلی پرفشار شد و خستگی شدیدی احساس می‌کنم چراکه بعد از چند هفته به زمین برگشته بودم و در نیمه‌ی دوم درصدد بودم که به کادر فنی اعلام کنم تا مرا تعویض کنند. اما همان موقع شیث رضایی اخراج شد و تعویض ما به دفاع اختصاص پیدا کرد و با توجه به اینکه دیگر تعویضی نداشتیم مجبور شدم نود دقیقه بازی کنم و همین سبب شد که در ناحیه‌ی مصدوم پایم دوباره احساس درد کنم.

هنوز صدرصد آماده نیستم ولی سعی می‌کنم که تا روز بازی با سایپا شرایط مصدومیت خودم را بهتر کنم تا بتوانم در این بازی هم موثر بازی کنم. همه دیدند که در بازی با تراکتورسازی ما مستحق پیروزی بودیم ولی با بدشانسی مساوی کردیم. در بازی با سایپا مطمئن باشید اگر بدشانس نباشیم هر سه امتیاز بازی را می‌گیریم.

شجاعی در رابطه با مصدومیت بازیکنان مس می‌گوید: زمین تمرین انقلاب خیلی سفت شده است و این مسئله به بازیکنان ما ضرر می‌زند. ما چند نوبت در زمین تمرین شهرداری تمرین کردیم که کیفیت چمت آن حتی از زمین اصلی بازی هم بهتر بود. متاسفانه دیگر این زمین را به ما ندادند ولی اگر تیم ما برروی این زمین‌ها که کیفیت بهتری دارد تمرین کند، قطعا مصدومیت های تیم ما هم کمتر می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 10 دی 1392برچسب:مصطفی شجاعی: کم‌شانس نباشیم سایپا را می‌بریم, | 1:10 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |