ایرانمنش:برنامه های مظلومی جواب نداد،شرایط مس اضطراری است
علی‌اکبر ایرانمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شایعه برکناری مظلومی از هدایت مس کرمان عنوان کرد: هنوز با مظلومی صحبتی نکردیم و شاید امروز (چهارشنبه) با او صحبت کنیم تا برنامه‌ها مشخص شود.
پرویز مظلومی

وی افزود: در جلسه با مظلومی باید برنامه‌های کاری او را بگیریم و ایشان برنامه‌هایش را بار دیگر مطرح کند تا ببینیم چگونه می‌توانیم کار کنیم. آنچه مسلم است برنامه‌های قبلی آقای مظلومی جواب نداد و کار ما هم برای ماندن در لیگ سخت شده است. روز به روز محدودتر می‌شویم و در شرایطی قرار گرفته‌ایم که اضطراری است.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در پاسخ به این سوال که گرفتن برنامه جدید به معنای ادامه همکاری است، گفت: این موضوع دلیل نمی‌شود که صددرصد ادامه همکاری دهیم. ادامه همکاری بستگی به صحبت‌های‌مان دارد اما فعلا مسئله جدایی مطرح نیست.

ایرانمنش با اشاره به جلسه امروزش با مظلومی خاطرنشان کرد: بعد از بازی با ملوان، مظلومی 2،3 روز در کرمان نبود و بعد از بازگشتش هم مشغول تمرینات بوده است. به همین دلیل فرصت نشد با هم صحبت کنیم اما به احتمال زیاد امروز جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه جلسه امروز تکلیف ماندن یا رفتن مظلومی را مشخص می‌کند، اظهار داشت: همانطور که گفتم فعلا بحث جدایی مطرح نیست اما هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

مدیرعامل باشگاه مس در پاسخ به این سوال که مسئولان شرکت مس و باشگاه چه نظری درباره نتایج و ادامه همکاری با کادر فنی فعلی دارند، گفت: من سخنگوی باشگاه مس هم هستم و صحبت‌هایی که می‌کنم نظر آنها است و مسئولان شرکت مس و باشگاه هم همین نظر را دارند.

ایرانمنش ادامه داد: نتایج مطلوب برای ما این است که از انتهای جدول جدا شویم و سقوط نکنیم. تاکنون نتایج مطلوب کسب نشده و ما نگران این موضوع هستیم. همانطور که از ابتدا هم گفتیم ما برای درست کردن وضعیت به مس آمدیم و می‌خواهیم مس را در لیگ نگه داریم اما زمان اندک است و فرصت کمی داریم.

وی تصریح کرد: در نیم‌فصل برابر تیم‌های مدعی نتایج بدی کسب نکردیم و حتی در نیم فصل دوم هم تقویت شدیم. اکنون چیزی کم نداریم و باید از این وضعیت خارج شویم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:ایرانمنش:برنامه های مظلومی جواب نداد،شرایط مس اضطراری است, | 21:30 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |