منتظر حضور استاندار، نمایندگان و باقی مقامات کرمانی هستیم، اتحاد همه‌جانبه برای صدور مس به آسیا

در حالی که پیش از بازی جام حذفی شور و هیجان خاصی در شهر کرمان برای برگزاری بازی روز جمعه در ورزشگاه باهنر کرمان دیده می‌شود که همه‌ی کرمانی‌ها منتظر حضور و حمایت گسترده‌ی مقامات استان کرمان از تیم مس در این بازی هستند.

قطعا بازیکنان و هواداران تیم مس زمانی که حضور گرم و پیام‌های حمایتی مقامات استان نظیر استاندار و نمایندگان کرمان در مجلس و سایر مقامات ارشد استان را در کنار تیم خود ببیند با روحیه‌ای دو چندان به مصاف رقیب خود خواهند رفت.

همه‌ی عوامل مس منتظر حضور گرم و حمایت‌های نهادهای کرمانی برای بازی روز جمعه برابر تراکتورسازی تبریز هستند تا با یک اتحاد همه‌گانی و بسیج همه‌ی ارگان‌های مربوط در کرمان، ضمن این‌که زمینه دومین صعود مس به آسیا فراهم می‌شود، در شب 25 بهمن ماه آسمان کرمان به رنگ نارنجی درآید و همه‌ی کرمان غرق در شور و شادی باشد.

همچنین از فردا تمرینات مس با حضور کلیه‌ی نفرات این تیم برای بازی روز جمعه از سر گرفته می شود.

باشگاه مس درصدد است تمرینات روز چهارشنبه و پنج‌شنبه‌ی خود را در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار کند و اگر مشکلی برای ترمیم چمن این ورزشگاه نباشد هواداران مس می‌توانند در این روزها و از ساعت 15 در تمرینات تیم فوتبال مس شرکت کنند و به تشویق تیم خود بپردازند.

در غیر این صورت تمرین مس در زمین انقلاب پیگیری خواهد شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 21 بهمن 1392برچسب:منتظر حضور استاندار، نمایندگان و باقی مقامات کرمانی هستیم، اتحاد همه‌جانبه برای صدور مس به آسیا, | 20:13 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |