قهرمانی مس تاثیری در تعداد تیم های لیگ بعد دارد؟
 سایت گل-بعد از اینکه در فصل 2005 لیورپول در یک شب تاریخی موفق شد در استانبول، قهرمان قاره سبز شود یک مشکل بزرگ پیش روی مسولان فوتبال انگلیس به وجود امد. قهرمان اروپا نتوانسته بود در ان سال در لیگ برتر سهیه حضور مستقیم در لیگ قهرمانان سال بعد را کسب کند.

حالا وضعیت مس کرمان هم تقریبا اینگونه است. انها برای ماندن در لیگ محتاج یک معجزه هستند از این رو احتمال سقوط شان بیشتر از ماندن شان است اما اگر در بازی فردا برنده باشند آن وقت یک سهمیه کشورمان در لیگ قهرمانان اسیا را به دست می آورند. آیا قرار است نماینده ایران در اسیا در لیگ یک بازی کند؟ در صورت سقوط مس احتمالا لوکا ترجیح می دهد در یک تیم لیگ برتری مربیگری کند تا لیگ یک. خیلی از بازیکنان این تیم هم  می خواهند در لیگ برتر باشند و لیگ یک را در شان خود نمی دانند. اما تیمی که نماینده ایران در اسیاست با بازیکنان "لیگ یک باز" می تواند برای کشورمان کسب آبرو کند؟تصورش هم خنده دار است.

از این رو شاید در صورت قهرمانی مس ، تصمیمات جدیدی در مورد تعداد تیم های حاضر در لیگ چهاردهم گرفته شود.

در اغاز لیگ سیزدهم به بهانه حضور تیم ملی در جام جهانی و زودتر تمام شدن لیگ،دو تیم از تیم های لیگ برتری کاسته شد و به شانزده تیم رسید اما فصل بعد که جام جهانی ای در کار نیست شاید مسولان فدراسیون راضی شوند که لیگ مجددا هجده تیمی شود.اگر مس قهرمان حذفی شود شاید درهای امید برای ماندنش با تبصره در لیگ برتر مهیا شود.البته تنها شاید...
(زمزمه هایی مبنی بر 18 تیمی شدن لیگ در صورت قهرمانی مس وجود دارد و حتی مهدی تاج سرپرست سازمان لیگ در مصاحبه ای که با فارس داشت به نوعی این موضوع را تایید کرد.پس مس می تواند با یک تیر دو نشان بزند.)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 25 بهمن 1392برچسب:قهرمانی مس تاثیری در تعداد تیم های لیگ بعد دارد؟, | 10:20 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |