کنفرانس مطبوعاتی مربیان مس و راه آهن
 

سرمربیان تیم‌های مس و راه‌آهن پس از بازی دو تیم در جمع خبرنگاران پاسخگوی سوالات آن‌ها شدند.

پرویز مظلومی پس از پیروزی تیمش بر راه‌آهن گفت: من این برد را به همه‌ی کرمانی‌ها تبریک می‌گویم. قبل از این پیروزی باید به همدلی اشاره کنم که در بین تیم ما بود و سبب شد که بازیکنان ما فعل خواستن را صرف کنند تا تمام تلاش خود را در زمین به کار ببندند.

من زمانی که دیدم بازیکنان تیمم تمام تلاش خود را در زمین به کار بسته‌اند فارغ از نتیجه، از عملکرد آن‌ها راضی هستم. آن‌ها تمام چیزهایی که از آن‌ها خواسته بودیم در زمین اجرا کردند و در هر دو نیمه‌ی بازی بر زمین مسلط بودیم.

سرمربی تیم مس ادامه داد: بسیار خوشحالیم که رکوردهای منفی تیم ما متوقف شد. بقین بدانید که این پیروزی فشار روانی زیادی از روی دوش تیم ما برمی دارد و سبب می‌شود که ما در ادامه‌ی بازی‌ها روند بهتری در کسب نتیجه داشته باشیم.

مظلومی در رابطه با تیم نیم فصل دوم خود هم گفت: ما در هفته‌های آتی باربکنان جدبد خود مثل آبشک را هم که کارت بازی‌اش برای ما صادر شده است مورد استفاده قرار می‌دهیم و تیم کامل‌تری را راهی بازی‌های هفته‌ی آتی خواهیم کرد.

ضمن اینکه شیث رضایی نیز صبح امروز به تیم ما ملحق شده است و می‌توانیم از او نیز استفاده کنیم.

مظلومی ابراز امیدواری کرد در هفته‌های آتی هم دقت و هم شانس بازیکنان مس در زدن ضربات آخر بالاتر رود تا پیروزی‌های مس همچنان تداوم داشته باشد.

سرمربی تیم راه آهن نیز با تبریک پیروزی تیم مس گفت:اگر تیم کامل خود را داشتیم می‌توانستیم موفقیت بیشتری در این بازی کسب کنیم.

منصور ابراهیم‌زاده افزود: نسبت به داوری حرف‌های زیادی دارم و گمان می‌کنم آفسایدی که برای تیم ما اعلام نشد و به تبع آن بازیکن ما اخراج شد سبب گردید که شیرازه تیم ما از هم بپاشد.

او از عدم پخش مستقیم این بازی و همچنین نشستن برخی تماشاگران مس در پشت نیمکت تیم راه‌آهن انتقاد کرد و افزود: هواداران مس با حضورشان در ورزشگاه نقش عمده‌ای در پیروزی مس در این بازی داشتند.

او برای تیم مس آرزوی موفقیت کرد و گفت: ما باید با تلاش خودمان از آخر جدول فرار کنیم و به مقامات باشگاه اعلام کرده‌ام که اگر تیم تقویت نشود ما در نیم فصل دوم به مشکل برمی‌خوریم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 10 آذر 1392برچسب:کنفرانس بعداز بازی مس راه اهن حرف های بعد از بازی مربیان مس راه اهن پرویز مظلومی , | 18:27 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |