هواداران مس خواهان تغییر زمان بازی مس با نفت

با اعلام برنامه‌‌ی بازی‌های هفته‌های آینده لیگ برتر، هواداران مس کرمان خواهان تغییر زمان بازی مس در هفته‌ی بیست و سوم شدند.

در این هفته طبق اعلام برنامه‌ی فدراسیون، تیم مس کرمان روز جمعه 27 دی ماه و از ساعت 15 در کرمان میزبان نفت تهران است که این بازی به شکل عجیبی با دربی پرسپولیس و استقلال همزمان شده است.

این اتفاق در حالی می‌افتد که تمامی بازی‌های این هفته روز پنجشنبه برگزار می شود و فقط بازی مس و نفت تهران همزمان با دربی قرار داده شده است!

کاملا مشخص است که همزمانی این دو بازی برروی تماشاگران بازی خانگی مس تاثیر منفی خواهد گذاشت و می‌تواند مس را در این بازی خانگی از تماشاگران بیشتر خود محروم کند.

از همین رو هواداران مس کرمان خواهان تغییر زمان بازی مس برابر نفت تهران هستند و از فدارسیون فوتبال درخواست کرده‌اند که این بازی را هم به روز پنجشنبه تغییر زمان بدهد و یا حداقل زمان بازی مس را به بعد از بازی دربی در ساعت 5 موکول کند تا هواداران مس بتوانند خود را بعد از بازی دربی به ورزشگاه برسانند.

البته همزمانی این بازی در نوع خودش بسیار جالب است و باید دید در حالی که برنامه‌ی بازی‌های حذفی نیز مشخص نشده است، فدراسیون به چه دلیلی بازی مس را در کرمان همزمان با دربی قرار داده است و علت واقعی این کار چه بوده است؟!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 11 دی 1392برچسب:هواداران مس خواهان تغییر زمان بازی مس با نفت, | 18:7 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |