حالا ادینهو به تیم ملی دعوت شده و  پاسپورتشم گرفتن 

3 نوع دیدگاه داریم راجع به این کار 

1- بعضی میگن که ما عرب نیستیم که مثل اونا بازیکن بگیریم (کسی نیست به اینا بگه که نصف بیشتر تیم ملی آلمان از نژاد ها و قومیت های دیگه هستن و البته فرانسه و سایر تیم ملی های دنیا منهای برزیل)

2- یه تعداد هم میگن اصلا لیگ ایران و بازیکناش چشه که این ادینهو رو دعوت میکنه در جواب اینا باید بگیم لیگ ایران چش نیست برادر من خواهر من 

3- اون دسته از آدمایی که میگن ادینهو از همه مهاجم های فعلی بهتره


 



تاريخ : سه شنبه 6 اسفند 1392برچسب:3 نوع دیدگاه داریم راجع به دعوت ادینهو, | 23:2 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |
 انقاد شدید باشگاه مس از عادل فردوسی‌پور

مشخص نیست که با وجود همه‌ی محبت‌هایی که مردم کرمان به عادل فردوسی‌پور و برنامه‌ی نود داشته‌اند وی تا این حد با تیم فوتبال مس ضدیت پیدا کرده است؟!!

در برنامه‌ی نود این هفته نیز فردوسی‌پور به نوعی نشان داد که دیگر رسما برابر تیم فوتبال مس قرار گرفته است! در حالی که همه کرمان از داوری بازی با سپاهان گلایه داشتند، او خطای هند واضح هادی عقیلی را ار بدترین زوایه‌ی ممکن نشان داد و جا را برای کارشناس داوری باز گذاشت که آن را هند نداند.

این در حالی است که از همان زاویه‌ی عادی نیز کاملا مشخص بود که عقیلی دست خود را باز کرده‌است و توپ را با دست خود زده است. اما فردوسی‌پور با انتخاب زاویه‌ی پشت دروازه کاملا این هند را رفع رجو کرد!!

او در صحنه‌ی اخراج خلیل‌زاده هم به نحو عجیبی بر آفساید بودن حرکت ادینهو تاکید داشت و کوتاه هم نمی‌آمد تا این صحنه را هم به سود سپاهان در بیاورد!

او همچنین اصلا توجهی به کارت زرد دومی که در دقیقه 47 بازی می‌بایست به بازیکن سپاهان نشان داده شود تا او از زمین بازی اخراج شود نکرد و اصلا آن را به نمایش در نیاورد تا مشخص شود فردوسی‌پور نه تنها نسبت به همشهریانش بی‌توجه شده است بلکه برابر آن‌ها به عناد هم رسیده است!! از چه بابت خود او شاید بهتر توضیح دهد!

همچنین فردوسی‌پور در حالی برای تیم فوتبال ذوب‌آهن در این برنامه وقت ویژه قرار داد تا به مشکلاتش رسیدگی شود که از ابتدای فصل و با وجود این همه اتفاق در تیم فوتبال مس او حتی 5 دقیقه هم به تیم مس اختصاص نداده است تا حالا شک کنیم که چرا فردوسی‌پور به سمت اصفهانی‌ها غش کرده است؟! و چرا او تا این حد با همشهریان خود از در لجاجت وارد شده است؟!

آنچه مشخص است ایتکه فردوسی‌پور در این زمینه شورش را دیگر درآورده است!

 



تاريخ : سه شنبه 6 اسفند 1392برچسب:فردوسی پور ما را به خیر تو امیدی نیستی بیش از این شر نرسان, | 15:13 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |
 
 

با وجود هر اتفاقی که در پایان فصل برای تیم فوتبال مس رخ دهد، اما تمدید قرارداد لوکا بوناچیچ در برنامه‌های باشگاه مس قرار دارد و با بازگشت وی از مرخصی، مذاکرات جدی‌تری با وی در این زمینه انجام خواهد گرفت.

البته طرفین پیش از این برخی صحبت‌های مقدماتی برای ادامه‌ی همکاری خود داشته‌اند و طی روزهای آتی در این زمینه جدی‌تر صحبت می‌کنند تا اگر توافقات لازم میان آن‌ها انجام شد همکاری باشگاه مس و بوناچیچ برای فصل بعد هم تداوم داشته باشد.

تیم فوتبال مس کرمان پس از آمدن بوناچیچ در این فصل هرچند از نظر نتیجه‌گیری تفاوت زیادی نکرد اما از نظر ارایه بازی به شدت نظر هواداران و کارشناسان را جلب کرد به نوعی که اگر برخی اشتباهات نظیر داوری‌ها و عدم استفاده از موقعیت‌های گل نبود، تیم مس از نظر نتیجه‌گیری نیز متفاوت می‌شد



تاريخ : سه شنبه 6 اسفند 1392برچسب:لوکا در کرمان ماندنی می شود ؟, | 15:12 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |
 
 

پس از درخشش ادینهو در بازی‌های اخیر تیم فوتبال مس ظاهرا کارلوس کیروش علاقه‌مند شده است که او را به تیم ملی فوتبال ایران دعوت کند.

برخی منابع ورزشی امروز خبرهایی مخابره کردند که کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی ایران بابت بازی ادینهو در تیم ملی ایران سوالاتی مطرح کرده است و ظاهرا او بی‌علاقه نیست که این بازیکن تیم مس به تیم ملی ایران دعوت شود.

ادینهو پیش از این بارها ابراز علاقه کرده بود که در تیم ملی ایران بازی کند.

از نظر قوانین بین‌المللی نیز ادینهو مشکلی برای بازی در تیم ملی ایران ندارد و می‌تواند در جام جهانی تیم ایران را همراهی کند.

باید دید این بایکن مس سرانجام پیراهن تیم ملی ایران را بر تن خواهد کرد؟!

 



تاريخ : سه شنبه 6 اسفند 1392برچسب:ادینهو کرمانی در آستانه حضور در تیم ملی, | 15:12 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |

با وجود هر اتفاقی که در پایان فصل برای تیم فوتبال مس رخ دهد، اما تمدید قرارداد لوکا بوناچیچ در برنامه‌های باشگاه مس قرار دارد و با بازگشت وی از مرخصی، مذاکرات جدی‌تری با وی در این زمینه انجام خواهد گرفت.

البته طرفین پیش از این برخی صحبت‌های مقدماتی برای ادامه‌ی همکاری خود داشته‌اند و طی روزهای آتی در این زمینه جدی‌تر صحبت می‌کنند تا اگر توافقات لازم میان آن‌ها انجام شد همکاری باشگاه مس و بوناچیچ برای فصل بعد هم تداوم داشته باشد.

تیم فوتبال مس کرمان پس از آمدن بوناچیچ در این فصل هرچند از نظر نتیجه‌گیری تفاوت زیادی نکرد اما از نظر ارایه بازی به شدت نظر هواداران و کارشناسان را جلب کرد به نوعی که اگر برخی اشتباهات نظیر داوری‌ها و عدم استفاده از موقعیت‌های گل نبود، تیم مس از نظر نتیجه‌گیری نیز متفاوت می‌شد.

بدون شک لوکا محبوبترین سرمربی تاریخ باشگاه مس در بین هواداران محسوب می شود و از مسئولان باشگاه انتظار می رود هرطور که شده قرارداد این مرد کروات را تمدید کنند.این خواسته تمام هواداران است



تاريخ : سه شنبه 6 اسفند 1392برچسب:تمدید قرارداد لوکا در برنامه های باشگاه مس, | 15:11 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |
مهاجم برزیلی تیم فوتبال مس کرمان گفت: شماره ۳۰ را خیلی دوست دارم و می‌خواهم شماره ۳۰ تیم ملی را در جام جهانی به تن کنم.

ادینهو تیم مس

لوسیانو ادینیو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص گفت‌وگویی که با یک سایت برزیلی انجام داده است عنوان کرد: این مصاحبه را چند روز پیش انجام دادم و اکنون هم در دبی هستم، اما همه مسائلی که در این مصاحبه گفتم درست است.

وی افزود: برای گرفتن تابعیت ایرانی و بازی برای تیم ملی ایران مدارکم را به فدراسیون فوتبال ایران داده‌ام و این اتفاق بعد از صحبتی که با کی‌روش داشتم افتاده است.

مهاجم برزیلی مس با بیان اینکه برای حضور در تیم ملی ایران با کارلوس کی‌روش صحبت کرده‌، گفت: کی‌روش از من پرسید دوست داری برای تیم ملی بازی کنی و من هم گفتم بله! من نمی‌دانم کی‌روش الان کجاست و خودم هم در دبی هستم اما این اتفاق افتاد و سرمربی تیم ملی از من پرسید که «ادینیو! دوست داری برای تیم ملی بازی کنی یا نه؟» و من هم تمایل زیادی برای این کار دارم.

ادینیو در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند برای اردوی آفریقای جنوبی به تیم ملی دعوت شود یا نه، عنوان کرد: امیدوارم دعوت شوم. خیلی دوست دارم در جام جهانی بازی کنم و توانایی این را دارم که به تیم ملی ایران در برزیل کمک کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حضورت در تیم ملی ایران قطعی است، تاکید کرد: بله، ان‌شاالله.

«ایران مهاجمان زیادی دارد و بازیکنان مانند دژاگه، قوچان‌نژاد، خلعتبری، جهانبخش، آزمون و ... مدعی حضور در خط حمله تیم ملی هستند» ادینیو در واکنش به این موضوع تصریح کرد: می‌دانم ایران مهاجمان خوبی دارد و همه بازیکنان تیم ملی بازیکنان بزرگی هستند اما من هم دوست دارم به تیم ملی ایران کمک کنم و با این تیم در جام جهانی باشم.

مهاجم مس یادآور شد: بازی در جام جهانی و حضور در برزیل هیجان انگیز است و امیدوارم این اتفاق برای من بیفتد.

ادینیو در خصوص رویارویی ایران با آرژانتین در جام جهانی گفت: بازی با آرژانتین یکی از حساس‌ترین بازی‌های تیم ملی ایران است. آرژانتین تیم بزرگی است که بازیکنان بزرگی چون مسی، دی‌ماریا، آگرو، ماسچرانو و ... را دارد اما مشکلی از این بابت نداریم. فوتبال یک بازی 11 به 11 است و نتیجه هم در زمین مشخص می‌شود.

این بازیکن برزیلی با تاکید بر اینکه دوست دارد در جام جهانی 2014 برزیل حضور داشته باشد، به تسنیم گفت: می‌خواهم علاوه بر حضور در جام جهانی به تیم ملی ایران هم کمک کنم چون ایرانی‌ها را خیلی دوست دارم.

«اگر به تیم ملی ایران دعوت شوی دوست داری چه شماره‌ای را بپوشی؟» ادینیو در پاسخ به این سوال گفت: من شماره 30 را خیلی دوست دارم و «ان‌شاالله» در جام جهانی شماره 30 ایران را می‌پوشم.

به گزارش تسنیم، ادینیو در حالی از تمایلش برای حضور در تیم ملی ایران با پیراهن شماره 30 خبر داد که طبق قانون فیفا بازیکنان حاضر در جام‌جهانی تا پیراهن شماره 23 را می‌توانند بر تن کنند.



تاريخ : سه شنبه 6 اسفند 1392برچسب:ادینهو:در جام جهانی با پیراهن شماره 30 ایران به میدان می روم, | 15:10 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |
 

بازی خیرخواهانه تیم ورزشی نویسان کرمان و هنرمندان

با ابتکار موسسه خیریه رعد روز جمعه امکان این فراهم شده است که شما کلی سوژه ناب در شهر کرمان ببینید! اول از هرچیز که روز جمعه شما با پرداخت مبلغی ناچیز می توانید به صورت خانوادگی به سالن تلاش کرمان تشریف بیاورید و با دیدن فوتسال صواب هم بکنید چراکه کل مبلغ شما برای کودکان بی سرپرست هزینه خواهد شد... دوم اینکه برایتان ثابت شود همه کسانی که در کرمان ورزشی می نویسند با شورت ورزشی هم عکس دارند و این هم سندش!! البته از آن طرف هم هنرمندان کرمان هم از آن تیپ هنری خودشان خارج می شوند و هنرمندانه دنبال توپ گرد می دوند....صحنه ای که شاید دیگر تا آخر عمر خودتان نتوانید ببینید! تازه در این مراسم کلی سوپرایز هم وجود دارد که یک قلم آن فوتسال بازی کردن پیمان نصیری دونده طلایی کرمان در پاراالمپیک لندن است....کلی اتفاق شاد دیگر هم در این مراسم رخ می دهد از همین رو همه شما را دعوت می کنیم روز جمعه ساعت 15 به سالن ورزشی تلاش کرمان بیائید تا ضمن بردن یک صواب و خوشحال کردن دل فرزندان کم بضاعت در این روزهای آخر سال، در کنار خانواده کلی ساعات خوش هم داشته باشید....منتظرتان هستیم...

 



تاريخ : سه شنبه 6 اسفند 1392برچسب:فوتسال نگاه کنید صواب ببرید!, | 15:10 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |
مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: به دلیل اشتباه‌های داور در انتهای جدول قرار داریم و گرنه باید در رده نهم باشیم.اکبر ایرانمنش در مورد وضعیت تیم مس کرمان گفت: تمرینات تیم امروز تعطیل شد و لوکا بوناچیچ هم به کشورش رفته است. با این حال هنوز به بقا در لیگ برتر امیدواریم و اگر بتوانیم سه بازی آخر لیگ را ببریم 50 درصد شانس بقا داریم.وی در مورد اینکه بوناچیچ گفته دیگر در ایران نمی‌ماند و پایان فصل می‌رود، گفت: او تا آخر فصل با ما می‌ماند و باید ببینیم سرنوشت چه می‌شود.مدیرعامل باشگاه مس کرمان با اشاره به بدبیاری این تیم در لیگ، گفت: ما در لیگ برتر از اشتباه‌های داوران ضربه خوردیم. در همین بازی آخر مقابل سپاهان پنالتی آشکار ما گرفته نشد. اگر اشتباه‌های داوری نبود ما اکنون در رده هشتم و نهم جدول بودیم. نه انتهای جدول، من بی‌دلیل و غیرمستند حرف نمی‌زنم. .وی تصریح کرد: در بازی با نفت هم یک پنالتی ما گرفته نشد. در بازی با داماش در حالی که یک بر صفر از حریف پیش بودیم یک پنالتی بی‌مورد برای داماش گرفته شد. در بازی با تراکتورسازی تا دقیقه 94 از حریف پیش بودیم و یک دقیقه و نیم هم بیشتر از وقت‌های تلف شده محاسبه شد و در نهایت تراکتورسازی گل مساوی را زد. با این وضعیت چه باید بکنیم؟


 



تاريخ : سه شنبه 6 اسفند 1392برچسب:ایرانمنش:مس کرمان ۵۰ درصد شانس بقا دارد, | 15:9 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |
با تعطیلی تمرینات تیم فوتبال مس سرمربی این تیم هم برای گذراندن دوران مرخصی خود به کشورش بازگشت.

تمرینات مس بعد از بازی با سپاهان نیز ادامه داشت اما بوناچیچ تمرینات تیم را به دست همکارانش سپرد و از روز جمعه به کشورش بازگشت تا در کنار خانواده خود باشد.

لوکا در زمان ترک کرمان با رد شایعات این روزهای اخیر مبنی بر جدایی از مس قبل از اتمام بازی‌های لیگ برتر این فصل گفت: تا آخر فصل با مس قرارداد دارد و حتما روز دوشنبه هفته‌ی آینده به کرمان برمی‌گردد.

او همچنین تمدید قرارداد خود با باشگاه مس را رد نکرد و گفت در این زمینه مذاکره خواهد کرد.

لوکا تاکید کرد که تا روز آخر لیگ تمرینات مس را با جدیت دنبال خواهد کرد.

 



تاريخ : سه شنبه 6 اسفند 1392برچسب:سفر بوناچیچ به کشورش, | 15:8 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |
تیم فوتبال مس کرمان در تعطیلی بلند مدت لیگ برتر اردوی تدارکاتی هم در دستور کار خود خواهد داشت.



در دور جدید تمرینات مس که از هفته‌ی آینده آغاز می‌شود تیم فوتبال مس به احتمال زیاد اردوی تدارکاتی در شهرستان بم کرمان برگزار خواهد کرد تا برای بازی‌های پایانی لیگ برتر آماده شود.

این اردو در روزهای آخر اسفند ماه برگزار خواهد شد تا آمادگی بدنی و فنی بازیکنان مس تا هفته‌ی آخر لیگ برتر همچنان بالا بماند.

شهرستان بم پس از زلزله از امکانات ورزشی خوبی بهره می‌برد و همچنین آب و هوای خوب اسفند ماه این شهرستان سبب می‌شود که این منطقه برای برگزاری اردو شرایط مناسبی داشته باشد.





تاريخ : سه شنبه 6 اسفند 1392برچسب:اردوی تیم فوتبال مس در بم, | 15:4 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |