مس در بازی با تراکتورسازی تبریز یک‌بار دیگر ثابت کرد که از نظر فنی هیچ چیز حتی از تیم‌های بالای جدول کم ندارد و همانند اکثر بازی‌های خود در این فصل بازهم یقه‌ی تیم‌های بالای جدول را چسبید.

بازیکنان مس در این بازی پس از گل زیبای حسن‌زاده روی پاس استثنایی ادینهو، بازی غیورانه‌ای از خود ارایه کردند و تمامی راه‌های نفوذ حریف پرمهره‌ی خود را بسته بودند.

چیزی که در این بازی بیش از همه به چشم هواداران مس زد، غیرتی بود که بازیکنان مس در زمین گذاشته بودند و تلاش آن‌ها برای کسب سه امتیاز واقعا مشهود بود. همه‌ی بازیکنان مس برای موفقیت تیم خود در این بازی با سر جلوی توپ می‌رفتند که این واقعا ستودنی بود.

هوادارانی که در پایان بازی با وجود دمغ شدن از گل تراکتورسازی بازهم تیم خود را تشویق کردند، ثابت کردند که به درستی فوتبال را می‌فهمند.

این جماعت که درک بالای خود را ثابت کرده است در بازی‌های آتی مس، در کنار همین غیرت مثال‌زدنی، از بازیکنان تیم خود انتظار دقت بیشتر را هم دارد تا تمامی عناصر مس برای پیروزی کامل شود. در این بازی تنها عاملی که موجب شد مس به سه امتیاز کامل بازی نرسد همین استرس و در پی آن بی‌دقتی بود که در برخی دقایق کار مس را سخت می‌کرد.

بهرشکل در کنار همه‌ی بازیکنان مس، همه‌ی مردم کرمان با همین غیرت در کنار تیم خود خواهند بود و همینکه در روز سرد وسط هفته نزدیک به 5 هزار هوادار مس به ورزشگاه باهنر آمدند یعنی این تیم تنها نیست و قطعا در بازی‌های آتی مس، همه‌ی کرمانی‌ها در کنار همه‌ی بازیکنان و کادر باشگاه مس، این غیرت را با چاشنی دقت، با هدف کسب سه امتیاز بیشتر نشان خواهند داد.



تاريخ : چهار شنبه 4 دی 1392برچسب:همین غیرت به علاوه کمی دقت!, | 21:0 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |
ربا حمایت هواداران خونگرم کرمانی در روزهای سرد کویر امید همچنان باقیست 

تیم‌ فوتبال مس کرمان با گلی که در دقیقه‌ی 94 بازی از تیم تراکتورسازی دریافت کرد، به تساوی یک بر یک در این بازی رضایت داد.

 

هفته‌ی بیستم لیگ برتر فوتبال - جام خلیج پارس

ورزشگاه: شهیدباهنر، ساعت 15

تماشاگر: 5000نفر

داور: سیدمهدی سیدعلی

اخطار: حسین‌خانی، شیث رضایی، آبشک(مس)، اسدی(تراکتورسازی)

مس کرمان: آرمان شهدادنژاد، فرهاد سالاری‌پور، شیث رضایی، علیرضا ابراهیمی، مجتبی ترشیز، فرزاد حسین‌خانی، کیانوش رحمتی، محمد آبشک(85هادی تامینی) ، احمد حسن‌زاده(62 میلاد جهانی) ، عبدالکریم اسلامی، لوسیانو ادینیهو(73 احمد زنده‌روح)

سرمربی: پرویز مظلومی

تراکتورسازی: داود نوشی‌صوفیانی، حبیب گردانی (75 محمدحسین مهرآزما) ، فرشید طالبی، مرتضی اسدی، میلاد فخرالدینی، مهدی کیانی، علی کریمی، فرشاد احمدزاده (46 مسعود ابراهیم‌زاده) ، میثم بائو(60 مهدی کریمیان) ، جواد کاظمیان، کریم انصاری‌فرد

سرمربی: مجید جلالی

 تیم فوتبال مس کرمان که به هدف کسب سه امتیاز در بازی با تراکتورسازی وارد زمین شد، خیلی زود به هدف خود رسید و در دقیقه‌ی هفت بازی برروی حرکت عالی ادینهو و پاس عرضی او از سمت چپ، توسط اجمد حسن‌زاده در موقعیت گل قرار گرفت که مهاجم مس بازگشت خود را به میادین با به ثمر رساندن این گل جشن گرفت.
 پس از این گل یاران مس همچنان موقعیت‌های خطرناک‌تری نسبت به حریف برای گلزنی داشتند و در دقایق 21 و 40 توسط اسلامی و ادینهو می‌توانستند گل دوم خود را به ثمر برسانند.
 در مقابل یاران تراکتورسازی فقط به ارسال توپ‌های بلند اکتفا کرده بودند که مدافعان مس خیلی خوب این توپ‌ها را برگشت می‌دادند.
 در نیمه‌ی دوم بازی فشار یاران تبریزی به مراتب برروی دروازه‌ی مس بیشتر شد اما ارمان شهدادنژاد در چند صحنه با رشادت دروازه‌ی مس را حفظ کرد.
 تیم مس در دقیقه‌ی 65 بازی بهترین موقعیت را برای به ثمر رساندن گل دوم بازی داشت که کریم اسلامی موقعیت تک به تک خود را از دست داد تا اختلاف یک گل حفظ شود.
 در حالی که بازیکنان مس زیر فشار حملات حریف به خوبی مقاومت می‌کردند با اعلام وقت اضافه‌ی چهار دقیقه‌ای از سوی داور، مجید جلالی سرمربی تیم تبریزی دست به اعتراض زد که منجر به اخراج او از کنار زمین شد.
 در حالی که اوقات تلف شده‌ی بازی نیز به اتمام رسیده بود و همه‌ی منتظر سوت پایان بازی و پیروزی مس در این بازی بودند، آخرین توپ ارسالی بازیکنان تراکتورسازی با دفع ناقص مدافعان مس همراه شد تا توپ برابر علی کریمی قرار بگیرد و وی با شوتی محکم در آخرین ثانیه بازی پیروزی مس را با تساوی عوض کند.
 مشخص نشد که داور به چه علت پس از اتمام اوقات تلف شده‌ی بازی سون پایان را نکشید تا تراکتور در خارج از اوقات تلف شده‌ی بازی به گل برسد.
 به هر شکل مس با این یک امتیاز مجموعه امتیازاتش را به 14 رساند و سرانجام از قعر جدول جدا شد و به رتبه‌ی پانزدهم جدول رسید.
 مس بازی هفته‌ی آینده‌ی خود را هم در کرمان برابر سایپا انجام خواهد داد.

 در پایان این بازی مربیان دو تیم مس و تراکتورسازی به سوالات خبرنگاران پاسخ گفتند.

 آتیلا حجازی که در غیاب پرویز مظلومی در این نشست حاضر بود گفت: تراکتورسازی تیمی است که مدعی قهرمانی لیگ می‌باشد. ما برابر این تیم خیلی خوب بازی کردیم و تمامی راه‌های نفوذ آن‌ها را بستیم به نحوی که تراکتور فقط رو به توپ‌های بلند و بازی مستقیم آورده بود.
 دفاع ما در این بازی خیلی کم اشتباه کار کرد و حق ما کسب هر سه امتیاز بازی بود. اما متاسفانه تنها یک غفلت در دقیقه‌ی نود کردیم که همان برای گرفتن پیروزی از تیم ما کافی بود.
 من فکر می‌کنم داور در وقت مناسب خودش بازی را تمام نکرد و ما زمانی گل را دریافت کردیم که وقت تلف شده‌ی بازی هم تمام شده بود و داور می‌بایست قبل از ارسال توپ به دروازه‌ی ما بازی را خاتمه می‌داد.
 بازیکنان ما در رختکن همه بابت عدم کسب این سه امتیاز ناراحت هستند و ای کاش اگر قرار بر دریافت گل از سوی ما بود این اتفاق در دقیقه‌ی 60 می‌افتاد تا این چنین حسرتش را نخوریم.
 بهرشکل ما امروز سرانجام از قعر جدول جدا شدیم و این اتفاق را به فال نیک می‌گیریم.
 بازی‌ها برای ما با حساسیت زیاد دنبال می‌شود و ما این هفته بازی‌های سختی در لیگ برتر و جام حذفی داریم که در آن‌ها نیز برای کسب پیروزی وارد زمین می‌شویم.
 ما باید روند صعودی خود را در جدول لیگ برتر در هفته‌های آتی ادامه دهیم و قطعا برای این کار برنامه‌ریزی می‌کنیم.
 سرمربی تیم تراکتورسازی نیز با اشاره به قدرت تیم مس، آخر جدول را جایگاه مناسبی برای این تیم ندانست.
 مجید جلالی گفت: مس یک بازی بسیار خوب و محکم را برابر ما انجام داد و اصلا پائین جدول جایگاه مناسب این تیم نیست.
 تیم تراکتورسازی چند هفته‌ای است که ریتم خوب بازی‌های خود را گم کرده است که این به خاطر تمرینات نامناسب ما در آب و هوای تبریز است. ما اردوی چند روزه‌ای در تهران خواهیم داشت تا شرایط تمرین خود را بهتر کنیم.
 بابت اخراج از زمین نیز من مقصر بودم و از این بابت از داور عذر خواهی می‌کنم ولی اعتراض من به وقت تلف شده‌ای بود که داور اعلام کرد چراکه من انتظار داشتم داور ده دقیقه وقت تلف شده بگیرد نه چهار دقیقه!
 ما حساب ویژه‌ای روی ده بازی آخر خود در لیگ برتر باز می‌کنیم و قطعا با بهبود روند حرکتی تیم خود بازهم به جمع مدعیان برمی‌گردیم.


تاريخ : چهار شنبه 4 دی 1392برچسب:از ته جدول کنده شدیم سپاس هوادا, | 20:56 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |