هشدار! هشدار! هشدار! 

 
 

تیم فوتبال مس در بازی که تماشای آن برای هوادارنش رایگان است ساعت 14 روز یکشنبه در جام حذفی به مصاف تیم نفت امیدیه می‌رود.

تیم فوتبال نفت امیدیه در گروه دوم بازی‌های لیگ دسته دوم کشور حضور دارد و برای صعود به لیگ یک تلاش می‌کند. آن‌ها با حضور در مرحله‌ی یک هشتم نهایی بازی‌های جام حذفی یکی از شگفتی‌سازان جام تا بدین جای کار بوده‌اند.

تیم نفت امیدیه در مرحله یک شانزدهم نهایی بازی‌ها موفق شده بود تیم لیگ برتری صبا قم را با یک گل شکست دهد و به این مرحله از بازی‌ها صعود کند.

از این رو تیم فوتبال مس کرمان اصلا نباید حریف شگفتی‌ساز خود را در جام حذفی دست‌کم بگیرد چراکه تبعات بدی در پی خواهد داشت.

قطعا تیم فوتبال نفت امیدیه برای شگفتی‌سازی‌های بیشتر در جام حذفی به میدان خواهد آمد.

نفت امیدیه یکی از تیم‌های بالانشین گروه دوم بازی‌های لیگ دسته دوم کشور نیز محسوب می‌شود که در پایان هفته‌ی نهم بازی‌های لیگ دسته دوم با 15 امتیاز در رده‌ی چهارم جدول خود قرار دارد و با صدر جدول اختلافی دو امتیازی دارد.

نفت امیدیه از 9 بازی خود چهار پیروزی و چهار تساوی و یک شکست را در پرونده دارد و در آخرین بازی خود در لیگ دو موفق شد تیم میناب طیور هرمزگان را با نتیجه‌ی دو بر صفر شکست دهد.

این تیم همچنین در همین فصل صدرنشینی گروه خود را هم تجربه کرده است و یکی از تیم‌های خوب لیگ دسته دو کشور محسوب می‌شود.

رشته‌ی اصلی باشگاه نفت و گاز امیدیه واترپلو آن است که یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر کشور محسوب می‌شود.

با این حال مردم امیدیه برای تیم فوتبال خود در جام حذفی امسال رویاهای زیادی می‌بیند و از این رو اصلا نباید این تیم در کرمان دستکم شمرده شود.

 



تاريخ : شنبه 7 دی 1392برچسب:آشنایی با حریف مس در جام حذفی؛ اصلا دستکم نگیریم!, | 15:8 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور یکشنبه و از ساعت 14 و 15 دقیقه دو تیم صنعت مس کرمان و نفت امیدیه در ورزشگاه شهید باهنر شهر کرمان به مصاف هم می‌روند.

این دیدار برای شاگردان پرویز مظلومی از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است، نارنجی‌پوشان که به تازگی و پس از هفته‌ها توانستند جایگاه خود را در جدول مسابقات تا یک پله ارتقا دهند، با برتری در این دیدار علاوه بر افزوده شدن به جمع مدعیان جام حذفی می‌توانند تمرین افزایش آمادگی و روحیه خوبی تا پیش از دیدار خانگی خود برابر سایپا در لیگ برتر را پشت سر گذارند.

مس در این مسابقه هم پرویز مظلومی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، نفت امیدیه در مرحله قبل با عبور از سد صبای قم گام در مرحله یک هشتم پایانی گذاشته است.

مس در صورت برتری در این دیدار در مرحله بعد مسابقات به مصاف نفت آبادان می‌رود، هدایت نفت آبادان بر عهده ابراهیم قاسم‌پور سرمربی مس اسبق مس است.

7

 



تاريخ : شنبه 7 دی 1392برچسب:مس در جام حذفی به دنبال اعاده حیثیت, | 15:7 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |
بازیکن برزیلی مس کرمان ابراز امیدواری کرد در بازی هفته‌ آینده برابر سایپا نیز برای تیم خود گلزنی کند.

لوسیانو ادینیو در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کویر، درباره بازی با تراکتورسازی تبریز گفت: برابر حریف قوی خود بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و چیزی نمانده بود که به سه امتیاز این بازی هم برسیم. اگر در این بازی پیروز نشدیم فقط به خاطر خوش‌شانسی تراکتورسازی بود که گل تساوی را در آخرین لحظه بازی به ثمر رساند. البته فکر می‌کنم این گل عادلانه هم نبود؛ چرا که وقت بازی تمام شده بود و داور باید قبل از گل تراکتور بازی را تمام می‌کرد.

ادینیو به بازی هفته آینده با سایپا کرج اشاره کرد و افزود: به هرحال هفته آینده بازی برابر سایپا را در پیش داریم. در بازی با تراکتورسازی به مرز آمادگی رسیده‌ و سعی می‌کنم در بازی با سایپا گلزنی‌ هم کنم تا بیشتر در اوج قرار بگیرم.

 

او درباره شرایط تیم مس و آینده‌ این تیم هم به ایسنا گفت: یک رده در جدول صعود کردیم و این نشان می‌دهد که قصد جدی داریم که در لیگ بمانیم. فکر می‌کنم همین اتفاق هم برای مس می‌افتد و با توجه به تیم خوبی که داریم، می‌توانیم بازهم در لیگ برتر قرار گیریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مظلومی مربی بسیار خوبی است که می‌تواند تیم را برای ماندن به خوبی مربیگری کند و من امیدوارم او در بازی‌های آتی روی نیمکت تیم بنشیند تا از نزدیک تیم ما را هدایت و کمک بیشتری به بازیکنان داخل زمین کند
 


تاريخ : شنبه 7 دی 1392برچسب:ادینیو:قصد جدی داریم در لیگ برتر بمانیم, | 15:6 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |

کریم اسلامی مهاجم تیم فوتبال مس در بازی تیم خود برابر تراکتورسازی به شدت مصدوم شد و از زمین بازی خارج گردید.

به گفته‌ی دکتر مداحی پزشک تیم مس تشخیص‌های اولیه برای اسلامی حکایت از پارگی مینیسک خارجی او خبر می‌دهد.

البته اسلامی روز شنبه در تهران آزمایش ام آر آی می‌دهد تا میزان قطعی مصدومیت وی مشخص شود.

اگر مصدومیت اسلامی نیاز به عمل جراحی نداشته باشد و با فیزیوتراپی رفع گردد، مهاجم مس حداقل یک ماه از میادین دور خواهد بود و اگر اسلامی پای خود را به تیغ جراحان بسپارد، این زمان طولانی‌تر و شاید تا پایان فصل خواهد بود.باید دید نتیجه‌ی نهایی آزمایشات اسلامی چه خواهد بود اما آنچه مشخص است این است که با وجود دست تنگ مس در استفاده از بازیکنانش، مس فعلا از اسلامی هم نمی‌تواند استفاده کند.مس در این فصل چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت از دست داده است.خبر خوب برای مس این‌که مصطفی شجاعی دیگر مهاجم تیم مس از بند مصدومیت نجات پیدا کرده است و از هفته‌ی آینده می‌تواند تیم خود را همراهی کند



تاريخ : شنبه 7 دی 1392برچسب:پارگی مینیسک تشخیص اولیه برای کریم اسلامی, | 15:3 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |
فرزاد حسین خانی که معمولا ترجیح می دهد خیلی ساکت باشد و کمتر در رسانه ها آفتابی شود، بعد از بازی مس و تراکتورسازی حرف هایی زده است که حسابی می تواند شهر را شلوغ کند!

     

در روزهایی که کاپیتان مس با دوران اوجش فاصله گرفته است، خیلی ها فکر می کردند که حسین خانی بر علیه منتقدان و گاه بدخواهانش در کرمان حرف هایی را بزند اما صحبت های چالش برانگیز شماره هشت مس نه افرادی در کرمان که شخصیت های ناشناخته ای را در تهران و در نزدیکی تیم ملی هدف گرفته است. حسین خانی در مصاحبه جدید خود در رابطه با عدم دعوتش به تیم ملی بدون اینکه نامی از شخصی ببرد از افرادی می گوید که برای دعوت او به تیم ملی از وی طلب پول کرده بودند! او حتی مبلغ آن را هم مشخص می کند و می گوید از وی طلب 15 میلیون تومان شده بود تا وی سال گذشته که بسیار هم آماده بود به تیم ملی دعوت شود. این حرف ها می تواند یک رسوایی بزرگ برای فوتبال ملی باشد که این چنین صحبت هایی در آن مطرح می شود. حسین خانی آنقدر به حرف های خودش مطمئن هست که می گوید حتی حاضر است در برنامه ای مثل نود آن ها را مطرح کند و به فدراسیون برود و اطلاعات دقیق تری از آن ها در اختیار فدراسیون قرار دهد. در روزهایی که طبل رسوایی در داوری ما با حساب های کارت به کارت حسابی به صدا در آمده است و تبانی ها مثل قارچ در تمام فوتبال ایران ریشه زده اند، این صحبت های حسین خانی پرونده جدیدی از ناپاکی های فوتبال ایران می گشاید که می تواند حسابی هم چالش ایجاد کند. باید دید واکنش مقامات فوتبال ایران به این قضیه چگونه است و آن ها راه سکوت را انتخاب می کنند که معمولا در چنین مواقعی به نظر نمی رسد جواب درستی بدهد و یا اینکه به دنبال افراد مورد اشاره حسین خانی می گردند که البته تجربه ثابت کرده است این مسئله هم در فوتبال ایران خیلی محلی از اعراب ندارد و رانت ها و گردن های کلفت معمولا مانع شناسایی افراد فاسد می شود! ترس کرمانی ها از این است که در این شرایط قرار بر قربانی شدن کاپیتان مس باشد! حسین خانی که همانند علی دایی هم آنقدر نفوذ ندارد که پس از افشاگری، محکوم شود و مجددا بتواند خود را تبرئه کند، بازی را آغاز کرده است که فقط حمایت افکار عمومی می تواند پشتوانه حقیقی او برای تداوم افشاگری هایش باشد. البته حسین خانی مسئله خیلی عجیب و غریبی را هم در فوتبال ما طرح نمی کند و همین چند سال پیش بود که مجید جلالی هم دقیقا همین حرف های کاپیتان مس را زده بود و از بازیکنی در تیم فولاد خبر می داد که پول دعوت شدن به تیم ملی اش را داده بود!! در آن زمان قضیه مسکوت گذاشته شد و آن را به کابینه تیم ملی قبلی مرتبط کردند اما با حرف های جدید حسین خانی باب جدیدی در این قضیه مطرح شده است. جالب اینکه در کرمان پیش از این افرادی غیر از حسین خانی نیز در محافل خصوصی از این قضایا صحبت کرده بودند و عباس محمدی دروازه بان سابق تیم مس که در زمانی آنقدر آمادگی داشت که مدعی دعوت به تیم ملی بود، مشابه حرف های حسین خانی را مطرح کرده بود و از حضور چنین افرادی پیرامون تیم ملی صحبت کرده بود. او البته خیلی به شکل حسین خانی حرف های خود را علنی نکرد و به نظر می رسد کاپیتان تیم مس حالا در حق خواهی بازیکنان گمنام شهرستانی که پشت درهای تیم ملی می مانند و به دلیل مسائل پشت پرده و دلال بازی های به تیم ملی نمی رسند، کاپیتان شده است و قصد دارد در افشای برخی مسائل پرچم داری کند. قطعا بازیکنان زیادی نظیر حسین خانی و عباس محمدی و... در شهرستان های ایران بوده اند که به دلیل عدم بهره مندی از پشت پرده قوی و نه به خاطر مسائل فنی و فقط به واسطه دلال بازی ها از تیم ملی ایران باز مانده اند. باید دید آیا در این زمینه پاکسازی صورت خواهد گرفت و یا مسئله به گونه ای دیگر برخورد خواهد شد؟!  

 



تاريخ : شنبه 7 دی 1392برچسب:بازوبند افشاگری به دست حسینخانی, | 14:54 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |