پاسخ گوی شیلنگ اول فصل شان باشند  !!

نقش این ردیف متهم را در کسب نتایج ضعیف مس را نمی توان کم رنگ دید! متاسفانه  با رفتار زشت و ناشایست این افراد در اول فصل و جریان شلنگ کاریشان با بیژن طاهری ، قبل از  شروع مسابقات مس را رسما وارد حاشیه کردند ! حواشی که هنوز هم دامن مس را گرفته است.



اگر سرتمرین مس بروید و پای حرف هر هوادار بشینی اول نگاهی به اطراف می کند ، سپس لیدر ها را حتی عامل اصلی ناکامی مس می داند !!
حواشی این افراد تقریبا از زمان قاسم پور علنی شد در جای که چندین بار با قاسم پور درگیر لقظی پیدا کردند،  در حالی که قاسم پور نتایج خوبی می گرفت ولی لیدرها از وی شاکی بودند و خود قاسم پور می گفت من به کسی نیستم که  باج بدهم!
در تعریف لیدر امده است :لیدر ها هوادارانی هستند که به دلیل علاقه شان به یک تیم، در میان دیگر هوادارن متمایزند و به رهبری تشویق‌ها می‌پردازند و به نوعی «نماد» هواداران آن تیم نیز محسوب می‌شوند. لیدر به افرادی اطلاق می‌شود که به بخش عمده‌ای از هواداران حاضر در ورزشگاه را جهت می‌دهند.
اما واقعا لیدر های مس اینگونه بوده اند ؟! ایا واقعا وظایف یک لیدر برای لیدر های مس تعریف شده است ؟!
گویی در کرمان مالک اصلی تیم مس این  لیدر ها می باشند انها باید بازیکن انتخاب کنند ، سر مربی تیم باید از انها حرف شنوی داشته باشد و از انها اطاعت کند و اگر اینگونه نباشد تبعات بدی در انتظارش خواهد بود !
این افراد که اول فصل  با شلنگ کاریشان مس را وارد حاشیه کرد و به نوعی فرهنگ کرمان را بد جلوه دادند در بسیاری از رسانه ها و سایت هاگفته می شد طرفداران مس به تقوی و دستیارش حمله کردند ! که واقعا برای هواداران مس بد تمام شد و تیم مس را قبل از شروع بازیها فلج کردند !
هر گاه تیم نتیجه نمی گرفت بازیکنان تیم می گفتند به خاطر حواشی که داشتیم نتایج ضعیفی گرفتیم !
در حالی که مظلومی نتایج  بسیار نامطلوبی می گرفت  این افراد به هیچ عنوان دوست نداشتند که وی برکنار شود و با کسانی که به نتایج ضعیف مس با مظلومی اعتراض داشتند را سرکوب می کردند! البته در سالیان گذشته لیدر های خوبی همچون رضا خادمی  و زنگی ابادی بودند به مراتب وضعیت فرق می کرد

لیدر ها نمایندگان هوادارها هستند به چه حقی هر کاری را که خودشان دوست داشته باشند  انجام می دهند بی شک اگر اول فصل لیدرها این حرکات ناشایست را انجام نمی دادند و می گذاشتند تقوی تیمی که خودش بسته کار کند نتایج مس حداقل این نبود و باید پاسخوی رفتارشان باشند  !   




تاريخ : دو شنبه 5 اسفند 1392برچسب:متهم ردیف دوم: لیدرها !, | 19:40 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |