لوکا بوناچیچ یکی از چهره‌های محبوب در تاریخ تیم فوتبال مس کرمان است.

 ادامه مطلب را دنبال کنید..



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 3 بهمن 1392برچسب:نگاهی به گذشته‌ی لوکا در مس, | 19:26 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |
سرمربی جدید تیم فوتبال مس کرمان پس از امضای قراردادش با این باشگاه کمک همه‌ی کرمانی‌ها را برای نجات تیم فوتبال مس لازم دانست.


لوکا بوناچیچ در این باره گفت: خودتان شرایط را می‌بینید و می‌دانید در این تعداد اندک بازی‌ها چه شرایط سختی برای تیم فوتبال مس وجود دارد.

قطعا از لوکای تنها هیچ کار بر نمی‌آید و انتظار هیچ معجزه‌ای به تنهایی از من نداشته باشید. اما مطمئم باشید که اگر همه‌ی کرمانی‌ها و همه‌ی مقاماتی که می‌توانند به مس کمک کنند، متحد شوند می‌توانیم با اتحاد کارهای بزرگی انجام بدهیم.

قطعا برای قبول سقوط مس به کرمان نیامدم و منتظرم که با کمک همه‌ی کرمانی‌ها فوتبال ایران را غافلگیر کنیم. در زمانی که در ذوب‌آهن بودم شناخت نسبی از مس دارم و تعدادی از بازیکنان را هم از فصل قبل می‌شناسم.

بهرحال شرایط تیم اصلا خوب نیست و زمان هم بسیار اندک است و این سختی کار ما را نشان می‌دهد. مس فرصت اشتباه در بازی خانگی بعد خود را ندارد و همه‌ی کرمان باید در ورزشگاه باشند تا با حمایت تیم اجازه ندهند بازیکنان اشتباه جدیدی مرتکب شوند.

قبلا هم مس را از انتهای جدول نجات داده‌ام و اگر در آن زمان اتحاد کرمانی‌ها کارساز بوده است، حالاهم قطعا نتیجه می‌دهد پس باید دست به دست یکدیگر بدهیم و مس را به هیچ وجه تنها نگذاریم.





تاريخ : پنج شنبه 3 بهمن 1392برچسب:لوکا:به تنهایی هیچ کار ساخته نیست،همه کرمان باید کمک کنند, | 16:3 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |

لوکا بوناچیچ سرمربی سایق تیم فوتبال مس کرمان یک‌بار دیگر هدایت این تیم را قبول کرد تا مس در هفت بازی پیش روی خود در لیگ برتر با هدایت وی کار خود را ادامه دهد.

بوناچیچ که شب گذشته راهی کرمان شده بود، در جلسه‌ای که صبح امروز با هیات مدیره‌ی باشگاه مس در کرمان برگزار کرد به توافق نهایی رسید و قرارداد خود را امضا کرد.

بوناچیچ از امروز در تمرینات مس حاضر خواهد شد و برنامه‌های خود را به طور مستقیم برای بازی روز یکشنبه برابر نفت تهران اجرا حواهد کرد.

لوکا پیش از این در سال‌های 88 و 91 هدایت تیم فوتبال مس را برعهده داشت و این سومین باری است که او به نیمکت تیم فوتبال مس می‌رسد.

پیش از این مس در این فصل با تقوی، یاوری و مظلومی کار خود را برای لیگ برای لیگ برتر این فصل ادامه داده بود.
با جان و دل از لوکای محبوب حمایت می کنیم.


تاريخ : پنج شنبه 3 بهمن 1392برچسب:لوکا بوناچیچ رسما سرمربی مس کرمان شد, | 16:3 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |