تیم فوتبال مس کرمان پس از انتخاب لوکا بوناچیچ به عنوان سرمربی جدید خود حالا روزگار جدیدی را آغاز کرده است که به شدت حساس و سرنوشت‌ساز است.

روزگاری که در هفت بازی پیش‌روی مس در لیگ برتر ثانیه به ثانیه‌ی آن می‌تواند برای مس کرمان حیاتی باشد و هر اتفاقی که در آن رخ می‌دهد آینده‌ی این تیم را بسازد و مسیر آن را مشخص کند.

در این روزگار حساس اگر مس احساس تنهایی کند قطعا راه را اشتباه خواهد رفت و اگر لشکر کرمان را پشت سر خود ببیند، با وجود همه‌ی زخم‌هایی که بر تن دارد و همه‌ی خون‌هایی که از بدن رفته می‌بیند، بازهم یارای برروی پا ایستادن و حرکت کردن و جنگیدن دارد.

حالا زمانی است که لشکر کرمان باید ثابت کند که مس تنها نیست و از همه‌ی فرماندهان در استانداری و مجلس و همه‌ی نهادهایی که پسوند کرمان دارند گرفته تا همه بزرگانی که خود را کرمانی می‌دانند باید وارد میدان شوند و دست‌گیر این تیم باشند.

استاندار کرمان با وجود همه‌ی مشغله‌هایی که این روزها دارد باید بداند که بزرگترین مشغولیت ذهنی این روزهای جوانان کرمانی تیم فوتبال مس است که به شدت چشم به راه او و حمایت‌های این نهاد است.

در کنار آن دیگر نهادها نیز باید همین امروز و همین ساعت وارد میدان شوند چراکه حتی یک دقیقه‌ی بعد هم می‌تواند دیر باشد...

در نهایت سنگینی اصلی برروی دوش مردمان کرمان زمین است که در روزی بازی با نفت تهران همانند روز بازی با شاهین بوشهر باید حماسه‌ساز شوند تا حماسه‌ی ماندگاری مس کامل شود.

این مردمان شیرینی اتحاد را مزه کرده‌اند و رمز موفقیت خود را با هیچ ناامیدی تغییر نمی‌دهند. روز بازی با نفت تهران روز اثبات همین رمز موفقیت است که دوباره باید در کرمان عدد بخورد. آن‌هم با 15 هزار چشم مشتاق در ورزشگاه باهنر و هزاران چشم نگران و لب‌های دعا گو در استان کرمان.

همه خواهیم آمد تا مس احساس تنهایی نکند....در روزگار جدید ما این حق ماست که مزه‌ای جدید بچشیم...مزه‌ای طوئم با موفقیت و پیروزی....روز یکشنبه به فوتبال ایران روزگار جدیدمان را اثبات می‌کنیم...دست‌هایمان در دست یکدیگر است و سرودهایمان مشترک...

همه واژه‌هایی از موفقیت در خود دارند....هم‌استانی...سوردت را با من همنوا کن...

سایت رسمی مس

 

+ نقش بازیکنها

تک به تک بازی کنان مس باید با غیرت و خوب بازی کنند به طوری که اگر بازی را هم ببازیم حداقل بازی خوبی انجام دهند و هواداران راضی باشند، با برنامه بازی کنند نه از روی احساس! با تعویض مربی دیگر تیم نباید مشکل فنی داشته باشند و اگر تیم نتیجه نگیرد تنها دلیلش کم کاری بازکنها است. در صورت عملکرد ضعیف بازیکنها این بار انگشت انتقاد هوادارها به سمت انها خواهد رفت و این وبلاگ حرفهای زیادی درباره بازیکنها دارد...!!!


تاريخ : جمعه 4 بهمن 1392برچسب:از استانداری تا نمایندگان مجلس گرفته تا مردم کوچه و بازار؛ همه به مس کمک کنیم, | 23:18 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |

در بدو ورود بوکا بوناچیچ به کرمان و پس از اینکه او برای هدایت تیم فوتبال مس با مقامات باشگاه به توافق نهایی رسید، در چهره‌ی سرمربی جدید مس یک اندوه بزرگ دیده می‌شد.

 

لوکا که در سال‌های 88 و 91 هدایت مس را برعهده داشت در هر دو دوره در کنار خود مهدی محمدی فقید را به عنوان دستیار در کنار خود می‌دید اما زمانی که او قرارداد خود را با باشگاه مس به امضا رساند در اولین جمله گفت: باور نمی‌کنم که این‌بار محمدی در کنارم نیست...

 

بوناچیچ اعتقاد دارد مهدی محمدی یکی از زحمت‌کشان واقعی برای فوتبال مس بود و نبودنش به مس ضررهای زیادی زده است. او همچنین می‌گوید در کنار محمدی خیلی راحت‌تر می‌توانست برنامه‌های خود را پیش رو ببرد و تجربه‌ی کار با محمدی یکی از بهترین تجربه‌های دوران مربیگری او بوده است.

 

بوناچیچ از دوستان خود در کرمان قول گرفته است که در اولین فرصت او را بر سر آرامگاه مهدی محمدی ببرند.

 



تاريخ : جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, | 1:0 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |
برای پرواز به آسمانها، منتظر نمان که عقابی نیرومند بیاید و از زمینت برگیرد و در آسمانهایت پرواز دهد. بکوش تا پر پرواز به بازوانت جوانه زند و بروید و بکوش تا اینهمه گوشت و پیه و استخوان سنگین را که چنین به زمین وفادارت کرده است، سبک کنی و از خویش بزدایی، آنگاه به جای خزیدن، خواهی پرید....!! در پرنده شدن خویش بکوش و این یعنی بیرون آمدن از زندانهای اسارت



بعد از رفتن مظلومی و امدن مجدد لوکای محبوب به کرمان همه طرفداران امیدوارند  دوران خوب لوکا در کرمان تکرار شود .  شرایط برای نجات مس سخت شده است ولی غیرممکن نیست...

 بدون شک هواداران مس شرایط سخت تیم را درک می کنند و با حضورشان در استادیوم ثابت خواهند کرد که تیم خود را در شرایط سخت تنها نخواهند گذاشت. 

برای موفقیت مس فقط  کمی غیرت بازیکنها لازم است  که بلاخره باید کمی از غیرت و تعصبشان که اگر چیزی از ان باقی مانده است نشان دهند و به بازی های ضعیف و ناامید کننده خود پایان دهند...

در دیگر بازی فوق الاده حساس  در انتهای جدول فجر و راه اهن به مصاف هم می روند که ارزو می کنیم این دیدار مساوی شود تا همچنان روزنه های امید برای ما باقی بماند...
دیدار معوقه هفته بیست و سوم 
 
* مس کرمان-نفت تهران

 یک شنبه 92/11/6  ساعت 14:30 ورزشگاه امام علی کرمان

داور : اشکان خورشیدی-حسن کامرانی فر- محمدرضا عیوض محمدی- رضا عادل- ناظر: حیدر شکور


تاريخ : جمعه 4 بهمن 1392برچسب:مس خسته من پرواز کن,,,!دیدار معوقه هفته بیست و سوم * مس کرمان-نفت تهران, | 1:56 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |

سرمربي جديد تيم فوتبال مس کرمان بعد از امضاي قرارداد با اين باشگاه تمرينات نارنجي‌پوشان کرماني را زير نظر گرفت.


 

لوکا بوناچيچ که امروز (پنج‌شنبه) هدايت تيم فوتبال مس کرمان را بر عهده گرفت، در تمرينات اين تيم حاضر شد و کار خود را با نارنجي‌پوشان کرماني آغاز کرد.

به نقل از تسنيم،مراسم معارفه لوکا بوناچيچ ساعت 12 امروز و در حضور علي‌اکبر ايرانمنش در محل تمرين تيم مس کرمان برگزار شد و اين مربي کروات رسماً کار خود را آغاز کرد. سرمربي جديد مس کرمان که سابقه حضور در اين تيم را دارد، قرار نيست در کادر فني تغييراتي ايجاد کند و از کادر فني قبلي تنها پرويز مظلومي جمع نارنجي‌پوشان کرماني را ترک کرده است.

علي‌اکبر ايرانمنش، مديرعامل باشگاه مس در گفت‌وگو با تسنيم، اين خبر را تاييد کرد و گفت: اعضاي کادر فني تيم مس کرمان با باشگاه قرارداد دارند و بوناچيچ نيز درخواستي براي اضافه کردن مربي به تيم نداشته است. با اين وضعيت اگر مشکلي به وجود نيايد با همان مربياني که با مظلومي همکاري مي‌کردند، کار را دنبال خواهيم کرد.

 



تاريخ : جمعه 4 بهمن 1392برچسب:اولين تمرين مس زير نظر بوناچيچ برگزار شد, | 1:54 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |