صحبتهای مظلومی پس از بازی با سایپا...
 سایت گل - پرویز مظلومی این هفته هم نبرد اما شاید هم خوش شانس بود که نباخت.تیم او دیروز در کرمان خیلی زود غافلگیر شد  و دو گل  خورد.اتفاقا حاشیه هم بعد از این دو گل سراغ مس آمد اما تیم کرمانی به موقع برگشت.با این حال عجیب بود که مظلومی برای تکمیل کردن کارشان کمی ترسیدند و در اواخر بازی  آنقدر عقب رفتند که سایپا را دوباره برای برد جری کردند.حرف های مظلومی بعد از بازی  شاید بخشی از این ترس را توجیه کند.

تعویض مدافع: در نبود 5 بازیکن خودمان شرایط سختی داشتیم و زمانی که می‌خواستیم تیم را هجومی کنیم مهاجم نداشتم و مجبور شدم مدافع به زمین بفرستم .

بازگشت:در این شرایط بازی سخت است مخصوصا برای تیم ما که از لحاظ روحی و روانی مشکل دارد دریافت گل در دقیقه یک مسابقه مشکلاتی ایجاد می‌کند و باعث می‌شود جمع کردن تیم سخت شود. با این حال بچه‌های ما زحمت خود را کشیدند و توانستیم بازی 2 بر صفر باخته را برگردانیم.

توپ های بلند: پس از اینکه بازی مساوی شد احساس بازیکنانمان بر منطق‌شان غلبه کرد و آنها رو به توپ‌های بلند آوردند. در این زمان هرچقدر داد زدم تا بازی را روی زمین ببرند این کار را نکردند و به خاطر همین آن طور که دوست داشتیم بازی از آب درنیامد. باید قبول کنیم که کمبودهایی داریم که به ما لطمه می‌زند.

مشکل مس: از لحاظ روحی و روانی مشکل داریم اما اعتقادی به کار با روانشناس ندارم چون بازیکنان ما بیمار نیستند، خودم درس روانشناسی خواندم و در حال تزریق راهکارهایی مبنی بر این امر هستیم تا بهتر شویم.اگر می‌خواهیم کار روحی و روانی کنیم باید از اول فصل در کنار تیم یک روانشناس باشد و استفاده از روانشناس در این مقطع را به صلاح نمی‌دانم.

برخورد اسماعیل بیگی با هواداران: حتما با این بازیکن برخورد می‌کنم اما تماشاگران هم صبر داشته باشند چرا که این بازیکن جوان و بی‌تجربه است و شاید کاری بکند که به صلاحش نیست.

تعامل با تیم زیر 22 سال: ما مجبوریم به این تیم بازیکن بدهیم چون پرسپولیس نیستیم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 17 دی 1392برچسب:صحبتهای مظلومی پس از بازی با سایپا,,,, | 14:15 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |