اسماعیل‌بیگی؛ همان جوان محجوب کرمانی
 

اسماعیل‌بیگی؛ همان جوان محجوب کرمانی

 
 
 

شاید تلخ‌ترین اتفاق بازی مس برابر سایپا زمانی رخ داد که وحید اسماعیل‌بیگی در این بازی تعویض شد تا فعل و انفعالات او و برخی تماشاگران یکی از ناراحت‌کننده‌ترین اتفاقات این فصل مس را رقم بزند.

جایی که اسماعیل‌بیگی واکنش خوبی از هواداران مس ندید و در مقابل او نیز حرفه‌ای گری نکرد و با نشان دادن واکنش باعث تلخ‌تر شدن ماجرا شد.

وحید اسماعیل‌بیگی را دیگر همه‌ی هواداران مس می‌شناسند. همان جوان محجوبی که در 18 سالگی خودش را به تیم بزرگسالان مس تحمیل کرد و آنقدر در این فصول اخیر خوب بوده است که به تیم ملی امید هم برسد. او یکی از بازیکنانی است که آینده‌ی فوتبال کرمان محسوب می‌شود و همه‌ی کرمانی‌ها باید مراقب محصولات خود در باشگاه مس باشند.

هرچند اسماعیل‌بیگی در بازی با سایپا استباهات تاثیرگزاری کرد و دو گل سایپا از سمت او به ثمر رسید ولی هیچکس نمی‌تواند منکر شود که قطعا این بازیکن جوان در زمان ورود به زمین با نیت به کار بستن تمام توانش به زمین رفته بود همانطور که پیش از این در تمام بازی‌های مس چنین کرده بود.

اسماعیل‌بیگی جوان است و در دنیای فوتبال حتی بزرگترین بازیکنان جهان هم اشتباه می‌کنند و در این شرایط قطعا اسماعیل‌بیگی هم جایزالخطاست و حتما این فرصت را دارد که این اشتباه را جبران کند.

در سوی مقابل آنچه که همواره از هواداران خونگرم مس دیده شده است، پاکی دل آن ها بوده است. آن ها هیچگاه از روی غرض و کینه هیچکس را هو نمی‌کنند و بی‌جهت برای کسی مشکل درست نمی‌کنند. هرچند حرکت آن‌ها در بازی با سایپا در رابطه با اسماعیل‌بیگی اشتباه بود و ای کاش آن‌ها کمی خویشتن‌داری می‌کردند اما اگر اعتراضی بوده است قطعا از روی عصبیت بوده نه چیز دیگر.

به هر حال شرایط روحی و روانی این روزهای مس به گونه‌ایست که این واکنش‌های خشن را هم در پی دارد اما قطعا هواداران مس می‌دانند که امثال اسماعیل‌بیگی را بعد از این اتفاقات هم باید حمایت کنند، همانطور که مشکل مشابهی برای شهدادنژاد در همین فصل رخ داد ولی همه‌ی کرمانی‌ها دوباره تلاش کردند که آرمان را به شرایط ایده‌آل خود برگردانند چراکه این صاحب مزرعه‌ها نگران محصولات خود هستند و به راحتی اجازه‌ی از دست رفتن آن‌ها را نمی‌دهند.

نه اسماعیل‌بیگی اتفاقات بازی با سایپا را در دل نگه می‌دارد و نه هواداران مس می‌توانند خاطرات خوش این بازیکن محجوب کرمانی را با چیز دیگری جایگزین کنند.... اسماعیل‌بیگی برمی‌گردد و قطعا همه‌ی کرمانی‌ها مراقب او هستند که از مسیر پیشرفتش منحرف نشود.

هنوز همه در کرمان منتظر درخشیدن این جوان محجوب کرمانی در بالاترین سطح فوتبال کشور هستند و قطعا تا آن زمان نیز از او حمایت خواهند کرد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 17 دی 1392برچسب:اسماعیل‌بیگی؛ همان جوان محجوب کرمانی, | 14:21 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |