شهداد نژاد: انصافاً دست مظلومی خالی است
دروازه‌بان مس اعتقاد دارد با جنگیدن می‌توان به بقا امیدوار بود.

در همین رابطه آرمان شهداد نژاد به خبرنگار ورزش سه می گوید: ما شرایط خیلی خوبی نداریم و باید واقع بینانه به همه چیز نگاه کنیم اما چیزی غیر ممکن نیست و ما می توانیم به هدفمان برسیم.در بازی با سایپا وقتی 2گل عقب افتادیم آن هم در دقایق ابتدایی خیلی برایمان سخت بود اما در آقای مظلومی با درایتی که داشت تیم را جمع و جور کرد و کار سختی را انجام دادیم که اگر در ادامه بیشتر تمرکز می کردیم شاید گل سوم را هم می زدیم و بازی را می بردیم که قسمت نبود.


گلر مس در ادامه می گوید:من عضوی از خانواده مس هستم و قطعاً دوست دارم در لیگ به موفقیت برسیم اما انصافاً دست مظلومی خالی است و او خیلی شرایط سختی را دارد چرا که چند تا از بازیکنان تاثیر گذار ما مصدوم شده اند و دست پرویز خان را روی نیمکت بسته اند اگرچه من اعتقاد دارم که کار ما از تلاش گذشته و باید برای بقا بجنگیم.

شهداد نژاد در مورد بازی این هفته مس و ملوان به خبرنگار ورزش سه می گوید: خب بازی در انزلی قطعاً کار آسانی نیست اما ما نشان داده ایم که در بیرون از خانه نتایج خوبی را گرفته ایم و متوقف کردن سپاهان،استقلال و صبا نتایجی بوده که حرف من را ثابت می کند. اما این بازی برای ما حساس است و با تمام وجود سعی می کنیم به مصاف آنها برویم تا بتوانیم دست پر از انزلی برگردیم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 18 دی 1392برچسب:شهداد نژاد: انصافاً دست مظلومی خالی است, | 19:56 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |