ذوب ما را تنها گذاشت ...! مس از روی دیکته ذوب کپی کند
 


کشتی مس در انزلی اکثرا غرق شده است ،در 7 بازی که مس در زمین ملوان برگزار کرده است 5 بار شکست خورده است و دو بار این رقیب سرسخت را متوقف کرده است .
در این سالهایی که مس در لیگ برتر حضور دارد یکی از تیم هایی که در خانه خود  برای ما دردسر درست کرده است ملوان بوده است البته مس هم در کرمان همیشه برای ملوان مشکل ساز بوده است .
اما این بار شرایط فرق دارد مس به 3 امتیاز این دیدار احتیاج مبرم دارد . ذوب آهن رقیب مس در انتهای جدول امروز موفق شد 3 امتیاز فوق الاده حساس از تیم نفت تهران بگیرد ، فردا راه آهن در خانه  گسترش بازی دارد ، فجر هم در شیراز در یک بازی 6 امتیاز ی به مصاف صبای قم می رود .

مس در این دیدار یک تیم محروم ، مصدوم دارد !

در این دیدار اسمائیل بیگی و آبشک به دلیل محرومیت مس را همراهی نخواهند کرد  و حسن زاده ، اسلامی ،  ترشیز  ، حسین حیدری و گودرزی مصدومان مس هستند
ملوان هیچ بازیکن محرومی و مصدومی ندارد و با خیال راحت مقابل مس قرار می گیرند ، ملوان با 28 امتیاز در رده هشتم قرار دارد.
البته ملوان اخیرا در حواشی تغییر مدیریت خود بوده است صادق درودگر مدیر عامل این تیم از سمت خود استعفا داد .
باید دید مظلومی که در کرمان انتقادهای زیاد به خود می بیند حتی در صحبتهای جدیدش گفته روی جام حذفی حساب نمی کند چه می کند و می تواند هواداران خود را امیدوار کند یا خیر ؟

ملوان بندر انزلی _مس کرمان
شنبه 21/10/ 92   ساعت  14:30
ورزشگاه تختی ملوان
داور : رسول رهبر فام  ،  کمک ها : رحیم شاهین و ایوب غلام‌زاده  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 19 دی 1392برچسب:ذوب ما را تنها گذاشت ,,,! مس از روی دیکته ذوب کپی کند, | 23:26 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |