ایرانمنش :از مربیان توضیح می‌خواهیم
 نیازمند یک موج در درون شهر کرمان هستیم، بازی مرگ و زندگی داریم
ایرانمنش: بازیکنان مس با غیرت و تعصب بیشتری بازی کنند در لیگ می‌مانیم/از مربیان توضیح می‌خواهیم

مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: متاسفانه بازیکنان ما در دیدار مقابل ملوان عملکرد قابل توجه‌ای نداشتند و ما نتوانستیم در برابر ملوان بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم.

خبرگزاری فارس: ایرانمنش: بازیکنان مس با غیرت و تعصب بیشتری بازی کنند در لیگ می‌مانیم/از مربیان توضیح می‌خواهیم
اکبر ایرانمنش مدیر عامل باشگاه صنعت مس کرمان پس از باخت تیمش در برابر ملوان بندر انزلی، از نتایج  تیمش در هفته های اخیر گلایه داشت. وی که از تلاش خود و همه مجموعه تحت مدیریتش برای حل و فصل مشکلات و ضعف های تیم در طول چند ماهه اخیر صحبت می‌کرد، اظهار داشت: تا پایان فصل فرصت اندکی باقی مانده است از بازیکنان تیم تقاضا دارم با جسارت و غیرت بیشتری برای مس بازی کنند. این تیم تنها دلخوشی مردم و اهالی ورزش در این شهر است.

وی همچنین از صدا وسیما، رسانه های استان، هواداران مس و دلسوزان این تیم می خواهد تا در دو بازی  پیش روی  مس برابر نفت آبادان در جام حذفی و نفت تهران در لیگ برتر خود را برای حمایت همه جانبه از تیم شهر خود آماده کنند و با انجام اقدامات مناسب نقش یار دوازدهم را در کنار تیم مس کرمان  به خوبی ایفا کنند.

آقای ایرانمنش مس در برابر ملوان شکست خورد در این خصوص چه صحبتی دارید؟

متاسفانه بازیکنان ما در این دیدار عملکرد قابل توجه ای نداشتند و ما نتوانستیم در برابر ملوان بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم. ما در چند بازی اخیر خود نتوانسته ایم امتیاز دلخواه را به دست آوریم.

آیا باشگاه در خصوص کسب این نتایج ضعیف از کادر فنی توضیح خواسته است؟

قطعا امروز و پس از بازگشت تیم از انزلی با کادر فنی جلسه ای خواهم داشت. من باید با کادر فنی صحبت کنم و در خصوص تغییر وضعیت فعلی نتایج با مظلومی و همکارانش صحبت کنیم. یکی از اقداماتی که می تواند در وضعیت فعلی به تیم کمک کند پرهیز از حاشیه سازی است. کادر فنی باشگاه به عنوان عضو بزرگ تیم باید در خصوص روند نتایج تیم پاسخ قانع کننده ای داشته باشد.

 نتیجه این جلسه هم رسانه ای خواهد شد؟

ما چیزی برای پنهان کردن از رسانه ها نداریم. همه ما برای موفقیت تیم مس در جایگاه های خود تلاش می کنیم. قطعا تصمیماتی که در این نشست اعمال می شود از طریق سایت باشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

 نتیجه مس در انزلی نگرانی های هواداران و علاقمندان مس را از بابت جدا شدن تیم از انتهای جدول تشدید کرد.

متاسفانه ما در انزلی بازی خوبی از خود به نمایش نگذاشتیم اما مردم و هواداران مس به خوبی می دانند که هنوز زمان برای جبران نتایج وجود دارد. ما در وضعیت بحرانی نیازمند حضور و حمایت یکپارچه هواداران و مردم در ورزشگاه هستیم. ما در نیم فصل دوم تلاش زیادی کردیم تا تیم را با توجه به  حضور بهترین بازیکنان موجود در بازار نقل و انتقالات تقویت کنیم . ما همه تلاش خود را به کار گرفتیم. از این جای کار به بعد کادر فنی و بازیکنان تیم هستند که باید برای دل این مردم و به عشق زنده نگه داشتن نام مس و استان کرمان در لیگ بازی های بهتری را از خود به نمایش بگذارند . به نظر من اگر بازیکنان ما کمی غیرت و تعصب را چاشنی کار خود در بازی های باقی مانده مس کنند تیم از انتهای جدول کنده می شود و در لیگ می ماند.

دو بازی حساس در برابر دو تیم نفتی را در پیش روی خود دارید. بازی برابر نفت آبادان در جام حذفی و بازی مقابل نفت تهران در لیگ برتر . باشگاه برای این دو دیدار چه تدبیری اتخاذ کرده است؟

به نظر من بازی 6 بهمن مس در برابر نفت تهران را می توان بازی مرگ و زندگی مس در دوران حضور این تیم در لیگ برتر نام گذاشت. در صورتی که بتوانیم 3 امتیاز بازی مقابل نفت تهران را در خانه تصاحب کنیم، امید و انگیزه بازیکنان برای ماندن  تیم در لیگ افزایش می یابد. همانگونه که گفتم کادر فنی و بازیکنان تیم در دور برگشت بهتر از تیم دور رفت کار کرده اند اما من از بازیکنان و کادر فنی تقاضا دارم با تلاش بیشتری در هفته های پایانی لیگ به کار خود ادامه دهند و با غیرت و تعصب بیشتری برای زنده ماندن نام مس در زمین به دنبال رسیدن به پیروزی باشند.

 

 

 با این وضعیت برنامه ای برای بازی تیم در برابر نفت آبادان در جام حذفی ندارید؟

اولویت ما ماندن مس در لیگ برتر است . ما همه تلاش خود را برای تغییر وضعیت تیم به کار گرفته ایم و با عنایت پروردگار با پیروزی مقابل نفت تهران این امید به ماندن رنگ و بوی بیشتری به خود خواهد گرفت. اما همانگونه که گفتم این امید وقتی قوی تر خواهد شد که تلاش ما در زمین مسابقه دو برابر شود . ما باید با تعصب و تلاش بیشتری در مسابقات باقی مانده در زمین مسابقه ظاهر شویم. البته در جام حذفی نیز به دنبال غلبه بر نفت آبادان هستیم و امیدوارم با دست پر از این بازی خارج شویم . تنها حسن پیروزی در جام حذفی حضور تیم در جمع 4 تیم پایانی جام حذفی است که این مسئله نیز در روحیه بازیکنان ما تاثیر مثبتی بر جای می گذارد.

از خرید های باشگاه و از عملکرد کادر فنی تیم رضایت دارید؟

بالاخره خرید هایی که باشگاه در نیم فصل دوم انجام داد، همین نفراتی است که می بینید. ما برای خرید های بهتر تلاش زیادی از خود نشان دادیم اما بازیکنان و موجودی بازار همین تعداد بازیکنی بود که به تیم افزوده شد. در مجموع تیم در قیاس با دور رفت مسابقات بهتر شدو خط هافبک ما از قدرت بیشتری در مقایسه با خط هافبک دور رفت برخوردار شد. کادر فنی هم تلاش زیادی از خود نشان داده است اما تا اینجا نه تدابیر آن ها جواب داده، نه کارهای ما.

شما از بازی مقابل نفت تهران به عنوان بازی مرگ و زندگی مس در طول دوران حضور این تیم  در لیگ برتر یاد کردید. برای این بازی چه تدابیری اتخاذ شده است؟

ما هم اکنون  نیازمند ایجاد یک موج در درون شهر کرمان هستیم. موجی که فریاد حمایت و یکپارچگی اهالی ورزش و هواداران مس را در شهر کرمان را برای ماندن تیم در لیگ برتر فریاد بزند. این شور و هیجان اگر در درون مردم احساس شود مردم برای حمایت از مس به ورزشگاه می آیند. مردم باید بدانند حضور پرشور آن ها در بازی مقابل نفت به خودی خود میتواند انگیزه و نیروی بازیکنان تیم را دو چندان کند.

باشگاه برای ایجاد این موج چه اقداماتی را در دستور کار خواهید داشت؟

ما بستر لازم را برای حضور هواداران در ورزشگاه مهیا کرده ایم. باشگاه از جیب خود هزینه بلیت مسابقات را به سازمان لیگ پرداخت می کند تا هواداران مس به صورت رایگان بازی های تیم را تماشا کنند. نصب بیش از 25 بنر در سطح شهر، ارسال هزاران پیامک به منظور تشویق و ترغیب علاقمندان به حضور در ورزشگاه از جمله این اقدامات بوده است . ما حتی با مسئولان آموزش و پرورش جلساتی داشتیم تا از پتانسیل و نیروی جوان در مدارس برای حضور در ورزشگاه و حمایت از مس استفاده کنیم.در این بین با شرکت اتوبوس رانی نیز همکاری خوبی داشتیم و قریب به 20 دستگاه اتوبوس مسئولیت حمل و نقل تماشاکران را از نقاط مختلف شهر به ورزشگاه بر عهده داشتند  این ها همه اقداماتی بود که ما می توانستیم در حوزه اطلاع رسانی و ارتباطات برای دعوت از مردم و تماشاگران در ورزشگاه انجام دهیم . اما در این بین این مردم هستند که باید در چند بازی باقی مانده به کمک تیم شهر خود شتافته و به عنوان یار دوازدهم نقش موثری را در خصوص یاری رساندن به تیم شهر خود از خود به نمایش گذارند.

از عملکرد لیدرهای تیم رضایت دارید؟

بله ما از لیدرها و تماشاگران تیم رضایت داریم . آن ها در بازی مقابل سایپا با وجود آنکه تیم 2 گل از حریف عقب افتاد ، هیچ اقدام ناشایست و حاشیه سازی از خود نشان نداند و با حمایت یکپارچه از تیم تا پایان بازی فهم و شعور بالای خود را به معرض نمایش گذاشتند. امیدوارم حضور پر رنگ تماشاگران و علاقمندان به فوتبال در بازی مقابل نفت تهران منجر به ایجاد یک وفاق و همدلی بین لیدرها و تماشاگران شده  تا موفقیت مس در برابر نفت تهران از روی سکوهای ورزشگاه کلید زده شود.از رسانه ها و صدا و سیما تقاضا دارم با توجه به وضعیت کنونی مس در مسابقات، تنها به فکر اطلاع رسانی مثبت و حمایت همه جانبه از تیم باشند . امیدوارم  اطلاع رسانی رسانه ها نیز  برای بازی حساس مس و نفت تهران در روز 6 بهمن زمینه ساز حضور پرشورتماشاگران در ورزشگاه شوند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 22 دی 1392برچسب:ایرانمنش :از مربیان توضیح می‌خواهیم, | 21:54 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |