حسین خانی : باید متحد شویم
 

دست مظلومی خالی است

حسین‌خانی: هیچ کس دوست ندارد مس بیفتد


مس فصل سختی را پشت سر گذاشته است و در این میان کاپیتان این تیم در این فصل شاید بیشتر از هر کسی فشار این سختی را تحمل می‌کند.


فرزاد حسین‌خانی در رابطه با شرایط مس می گوید:« ما واقعا فصل کابوس‌واری را پشت سر گذاشتیم، از ابتدای فصل وقتی مدیرعامل تیم شهبازی با آن وضع شروع به تیم بستن کرد می‌دانستم مس به این روز می‌افتد حتی در ابتدای فصل از آنجایی که می‌دانستم مس روزهای سختی را پیش دارد و ممکن است شرمنده مردم شویم می‌خواستم از مس جدا شوم. اما خدا را شاهد می‌‌گیرم با اینکه پیشنهاداتی هم داشتم به خاطر همین مردم که همیشه به سر ما منت گذاشته‌اند ماندم تا در کنار آنها باشم. اما اینکه مس در این شرایط است واقعا مرا ناراحت می‌کند و باور کنید اوضاع روحی‌ام خوب نیست و از خانه بیرون نمی‌آیم.»

کاپیتان محبوب مس در ادامه در مورد کادرفنی مس می‌ گوید:« متاسفانه بعضی‌ها در بیرون حرف‌هایی را می‌زنند اما نمی‌دانند درون مس چه خبر است. آنها نمی‌دانند که ما تمام بازیکنان خط حمله‌مان را از دست داده‌ایم و همه مصدوم شدند. شهرام گوردزی، کریم اسلامی، احمد حسن‌زاده بازیکنانی هستند که همگی در خط حمله بازی می‌کنند و هر سه تای آنها مصدوم شدند. من باید بگویم که پرویز مظلوم انصافا دستش خالی است و واقعا کار سختی دارد و می‌بینیم که در بازی با ملوان او بک چپ را به فوروارد می‌برد پرویز مظلومی را همه می‌شناسند و همه می‌دانند که او مربی بزرگ و کار بلدی است اما واقعا در این شرایط دستش خالی است. مظلومی قطعا دلسوز مس است و برای موفقیت این تیم تلاش می‌کند. امیدوارم شرایطی پیش بیاید که با کسب پیروزی مس را در لیگ نگه داریم. در بازی با ملوان هم اگر بازیکنان خط حمله خود را در اختیار داشتیم قطعا ملوان را به راحتی شکست می‌دادیم. در واقع مس اگر ضربه‌ای می‌خورد از کمبود بازیکن است.»

حسین‌خانی در پایان می‌گوید:« به عنوان کاپیتان مس و یک عضو کوچک از خانواده باشگاه مس انتظار دارم تمام بازیکنان، کادرفنی، مدیریت و مردم عزیز کرمان همدل و متحد شویم و با تلاش برای موفقیت مس بجنگیم تا این تیم را که می‌دانم هیچ کدام از اهالی فوتبال دوست ندارند این تیم سقوط کند را در لیگ حفظ کنیم. من می‌دانم این کار شدنی است و مطمئنا اگر همگی فعل خواستن را صرف کنیم با دعای خیر مردم و انرژی مثبت آنها می‌توانیم به این هدف برسیم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 22 دی 1392برچسب:حسین خانی : باید متحد شویم, | 21:57 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |