دیدار دوباره با مرد همیشه عصبانی
 
بازی تیم‌های مس کرمان و نفت آبادان در جام حذفی، در کنار 

دیدار مجدد ابراهیم قاسم‌پور با کرمانی‌ها که می‌تواند یادآور خاطرات مشترک و عجیب این دو باشد... ابراهیم قاسم‌پور سال گذشته و در همین ایام بود که به شکلی فوق‌العاده عجیب از مس کرمان جدا شد. چند ساعت مانده به شروع بازی مس و سپاهان در کرمان، ناگهان ابراهیم قاسم‌پور که هدایت تیم مس را بر عهده داشت از طریق دستیارش پیغام فرستاد که به دلیل عدم پرداخت متمم قراردادش روی نیمکت مس نخواهد نشست!

این اتفاق عجیب استارت یکی از جدایی‌های عجیب فوتبال ایران در زمان خودش را زد و در حالی که مس از نظر فنی با ابراهیم قاسم‌پور خیلی بد نتیجه نمی‌گرفت اما از نظر حواشی به وجود آمده بر سر این قرارداد در نهایت قاسم‌پور از مس کرمان جدا شد ان‌هم در حالی که با وجود نتایج به نسبت خوب خود در مس کرمان هیچ‌گاه در کرمان به محبوبیت فوق‌العاده‌ای دست نیافت.

قاسم‌پور جدا از مسئله‌ی قراردادش، تصویری که از خود در ذهن کرمانی‌ها ساخت همواره تصویر یک مرد عصبانی و بداخلاق بود که تقریبا با همه در کرمان درگیر شد! از خبرنگار گرفته تا هوادار و مدیر عامل و بازیکن تیم و...! از همین روست که کرمانی‌ها انتظار ندارند روز پنجشنبه با لبخند قاسم‌پور در کرمان روبرو شوند!

البته قاسم‌پور که اخلاق تند جزو خصوصیات اوست و حتی در بازی‌های دوستانه‌ی پیشکسوتان هم به راحتی بر سر داور داد می‌زند! برابر تیم مس کرمان و البته هوادارانش انگیزه های خاصی دارد. او که در محافل خصوصی برای برخی دوستان خود در کرمان کری خوانی‌های شدیدی هم کرده است، قطعا جدا از صعود نفت آبادان به مرحله‌ی یک چهارم نهایی کاملا علاقه‌مند است که برابر هواداران مس در کرمان با حذف این تیم انگیزه‌های شخصی خود را به رخ بکشد.

از سوی مقابل هواداران مس نیز به واسطه‌ی همان خاطرات نه چندان شیرین با قاسم‌پور، کاملا از حذف تیم او در کرمان استقبال می‌کنند! باید دید دیدار روز پنجشنبه‌ی دو تیم که دیدار مجدد کرمانی‌ها و قاسم‌پور عصبانی نیز محسوب می‌شود چه سرنوشتی در پی خود خواهد داشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:دیدار دوباره با مرد همیشه عصبانی, | 21:9 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |