مس کرمان _صنت نفت / مس جز 4 تیم جام حذفی؟!


بعد از باخت ناامید کننده مس مقابل ملوان و حواشی که برای تیم به وجود امد و هواداران مس خواستار تغییر کادر فنی شدند که البته این اتفاق رخ نداد و باشگاه فعلا با مظلومی و کادر او راه آمد ، حالا مس باید در مرحله حساسی  از جام حذفی بازی کند

البته ایرانمش و مظلومی به صراحط اعلام کردند که برای جام حذفی هیچ برنامه ای ندارند و از بازی کنان ذخیره خود استفاده خواهند کرد. به هر حال بعد از مدتا که مس موقعیت مناسبی در جام حذفی پیدا کرده است آن را جدی نخواد گرفت ...

رودر رویی ابراهیم قاسم پور با تیم مس از نکات جالب این دیدار خواهد بود

تیم فوتبال نفت آبادان  با 22 امتیاز در رده‌ی دوم گروه الف لیگ یک  قرار دارد ، گل گهر نیز در گروه این تیم قرار دارد 

تیم مس کرمان سومین تیم لیگ برتری است که شاگردان ابراهیم قاسم‌پور در مسابقات جام حذفی به مصاف آن می‌روند. پیش از این دو تیم سپاهان اصفهان و گسترش فولاد تبریز با شکست در مقابل نماینده آبادان از این مسابقات حذف شدند.

تیم‌ها راهیان کرمانشاه به دلیل عدم حضور در مقابل طلایی‌پوشان آبادان در مرحله یک شصت و چهارم نهایی از جام حذفی کنار گذاشته شد. پس از آن تیم صنعت نفت در مرحله یک سی و دوم نهایی به مصاف تیم سیاه‌جامگان در مشهد رفت که آن تیم را با نتیجه ۱ بر صفر از رقابت‌ها حذف کرد. 

در این دیدار عباس مرداسی کاپیتان نفت و حمید طاهری فرد هافبک دفاعی نفت مصدوم  می با شند  

تیم مس کرمان نیز برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی به ترتیب از سد تیم‌های شهرداری دزفول و نفت امیدیه گذشته و آنها را شکست داده است.
در صورت پیروزی مس کرمان در این دیدار ، در مرحله بعد باید به  مصاف برنده مسابقه تیم‌های ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران برود. 

این بازی پنج شنبه 26 دی ساعت 14 در ورزشگاه باهنر برگذار خواهد شد 
(تماشای این بازی رایگان است )

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:مس کرمان _صنت نفت / مس جز 4 تیم جام حذفی؟!, | 21:21 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |