قهرمانی جام حذفی،بدون حضور در لیگ بی ارزش است
 
مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: قهرمانی در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور برای این تیم در صورتی ارزش دارد که تیمش در لیگ برتر مانده باشد، در غیر این صورت این قهرمانی برای تیم و کرمانی‌ها ارزش و اعتباری ندارد.

اکبر ایرانمنش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان ، اظهارکرد: باید از دوندگی و تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم در دیدار برابر نفت آبادان تشکر کنم.

وی افزود: مس و نفت در وضعیت نامساعد جوی و در زیر بارش باران به مصاف هم رفتند که این بارندگی بیش از چیز کیفیت چمن زمین ورزشگاه را پائین آورده بود.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان با اشاره به بازی تیم نفت آبادان در برابر مس، گفت: در جام حذفی تیم‌ها انگیزه بالایی برای مقابله با تیم‌های لیگ برتری دارند و نفت آبادان از باشگاه‌های ریشه‌دار فوتبال است، این تیم دارای کادر فنی و بازیکنان خوبی بود، اما در نهایت تجربه بازیکنان مس بود که در این دیدار به کمک آمد و توانستند برابر حریف پیروز شوند.

ایرانمنش با اشاره به  اینکه شرایط برای  تغییر و تحول در تیم از چند هفته قبل فراهم شده است، تصریح کرد: در این چند هفته با بازیکنان تیم صحبت شده  و از آن‌ها خواسته‌ام فکر و ذهن خود را تنها معطوف به تمرینات و مسابقات تیم کنند.

وی با اشاره به دیدارهای آینده تیم مس کرمان، گفت: سه هفته حساس و سرنوشت‎ساز را در پیش‎رو داریم.

 مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: تیم‌های فولاد، نفت و استقلال تهران هر سه از بالانشینان جدول و به دنبال قهرمانی و کسب سهمیه از مسابقات هستند که مس باید در مقابل آنها بازی خوبی ارائه کند.

ایرانمنش افزود: بازیکنان مس باید بدانند باشگاه مس نماینده شرکت ملی صنایع مس ایران یکی از بزرگترین و بهترین بنگاه‌های صنعتی و اقتصادی ایران است که عظمت و بزرگی این شرکت نیز گواه عظمت و بزرگی این باشگاه است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت مظلومی در مس کرمان، بیان کرد: ما با مظلومی کار خود را دنبال می‌کنیم و مظلومی و بازیکنان تیم باید به خوبی به این مسئله مهم اشراف داشته باشند که اگر این تیم نتیجه نگیرد، همه ما تحت فشار هستیم.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان خاطرنشان‌کرد: مردم انتظار نتیجه‌گیری از تیم مس  را دارند، اگر بازیکنان مس در زمین مسابقه نظم و انسجام تیمی خود را حفظ کنند و برای کسب نتیجه از اهواز مصمم باشند، قطعاً نتیجه‌گیری در این بازی دور از دسترس نیست.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 28 دی 1392برچسب:قهرمانی جام حذفی،بدون حضور در لیگ بی ارزش است, | 22:1 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |