فرکی در نشست خبری پیش از بازی با مس کرمان: با آرامش کارمان را ادامه می دهیم
سرمربی تیم فولاد خوزستان در رابطه با بازی های باقیمانده از لیگ برتر سیزدهم، گفت: دوست داریم در طول 7 دیدار باقیمانده با آرامش کار خود را ادامه دهیم.
حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار با تیم مس کرمان اظهار داشت:بازی با تیم های لیگ برتر همگی سختی خاص خود را دارند، در میان تیم های حاضر شاید نام ها و جایگاه ها با هم متفاوت باشند اما تیم ها همه در یک سطح بالا کارشان را ادامه می دهند. تیم مس کرمان جایگاه خوبی در جدول نداشته و بنده معتقدم که قبل از شروع فصل دچار مشکلاتی شده و سوال این است که چرا مس با داشتن مربیانی خوب و پیشکسوت نتوانسته است که کار خود را به خوبی انجام دهد. وی افزود: به هر حال تجربه بازی با تیم بحران زده و انتهای جدولی سخت است و مس با حضور مربی با سابقه و بدون حاشیه اش تلاش می کنند که در این بازی امتیاز کامل را کسب کند، البته نگاه ما به این دیدار بسیار جدی بوده و بدون غرور تنها برای پیروزی به میدان می رویم.
 
سرمربی فولاد خوزستان افزود:در بازی گذشته یک سفر سخت را به اصفهان داشتیم و فردا با توجه به شرایط میزبانی با تفکر برد مقابل مس قرار می گیریم چرا که این سه امتیاز می تواند در آینده کمک شایانی به فولاد کند.وی درباره بازیکنان مصدوم و محروم تیم نیز اظهار داشت: لوسیانو پریرا تمرینات خود را شروع کرده و باید ببینیم که نظر پزشکان درباره مصدومیت این بازیکن چیست و چه زمانی به صورت کامل بهبودی خود را به دست می آورد، در این دیدار همچنین مهدی نوری را به دلیل 3 کارته بودن در اختیار نداریم و به غیر از این بازیکنان 25 بازیکن دیگر در سلامت کامل به سر می برند.
لازم به ذکر است؛ پرویز مظلومی، سرمربی تیم مس کرمان به دلیل زمان پرواز کاروان این تیم به اهواز در این نشست خبری حضور نداشت.





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 30 دی 1392برچسب:فرکی در نشست خبری پیش از بازی با مس کرمان: با آرامش کارمان را ادامه می دهیم, | 19:23 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |