لوکا:به تنهایی هیچ کار ساخته نیست،همه کرمان باید کمک کنند
سرمربی جدید تیم فوتبال مس کرمان پس از امضای قراردادش با این باشگاه کمک همه‌ی کرمانی‌ها را برای نجات تیم فوتبال مس لازم دانست.


لوکا بوناچیچ در این باره گفت: خودتان شرایط را می‌بینید و می‌دانید در این تعداد اندک بازی‌ها چه شرایط سختی برای تیم فوتبال مس وجود دارد.

قطعا از لوکای تنها هیچ کار بر نمی‌آید و انتظار هیچ معجزه‌ای به تنهایی از من نداشته باشید. اما مطمئم باشید که اگر همه‌ی کرمانی‌ها و همه‌ی مقاماتی که می‌توانند به مس کمک کنند، متحد شوند می‌توانیم با اتحاد کارهای بزرگی انجام بدهیم.

قطعا برای قبول سقوط مس به کرمان نیامدم و منتظرم که با کمک همه‌ی کرمانی‌ها فوتبال ایران را غافلگیر کنیم. در زمانی که در ذوب‌آهن بودم شناخت نسبی از مس دارم و تعدادی از بازیکنان را هم از فصل قبل می‌شناسم.

بهرحال شرایط تیم اصلا خوب نیست و زمان هم بسیار اندک است و این سختی کار ما را نشان می‌دهد. مس فرصت اشتباه در بازی خانگی بعد خود را ندارد و همه‌ی کرمان باید در ورزشگاه باشند تا با حمایت تیم اجازه ندهند بازیکنان اشتباه جدیدی مرتکب شوند.

قبلا هم مس را از انتهای جدول نجات داده‌ام و اگر در آن زمان اتحاد کرمانی‌ها کارساز بوده است، حالاهم قطعا نتیجه می‌دهد پس باید دست به دست یکدیگر بدهیم و مس را به هیچ وجه تنها نگذاریم.





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 3 بهمن 1392برچسب:لوکا:به تنهایی هیچ کار ساخته نیست،همه کرمان باید کمک کنند, | 16:3 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |