نگاهی به گذشته‌ی لوکا در مس

 

لوکا بوناچیچ یکی از چهره‌های محبوب در تاریخ تیم فوتبال مس کرمان است.

او که امروز برای بار سوم هدایت تیم فوتبال مس را برعهده گرفت، پیش از این در سال‌های 88 و 91 نیز از نیم فصل دوم روی نیمکت مس نشست که اتفاق در هر دو دوره با نتایج خوبی که مس با وی کسب کرد موجب صعود چند پله‌ای این تیم شد.

نگاهی به آمار نتایج تیم فوتبال مس در این سال‌ها با هدایت وی نشان می‌دهد که بوناچیچ تا چه حد در کسب نتیجه در مس موفق بوده است و بی‌جهت نیست که هواداران مس منتظرند که او یک‌بار دیگر ناجی تیم آن‌ها در لیگ برتر باشد.

لوکا در دی ماه سال 88 برای اولین بار به کرمان آمد و جانشین پرویز مظلومی در آن فصل در تیم مس شد و در 16 بازی لیگ برتر هدایت تیم فوتبال مس را برعهده گرفت. او در این 16 بازی موفق به کسب 6 پیروزی، 5 تساوی و 5 شکست شد و رتبه‌ی تیم را از رده‌ی پانزدهمی جدول به رده‌ی نهم جدول ارتقا داد.

او همچنین در این فصل در ده بازی هدایت مس را در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی نیز برر عهده داشت که 5 پیروزی و 5 شکست حاصل کار وی بود که صعود مس به مرحله‌ی دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان و همچنین صعود مس به مرحله‌ی یک چهارم نهایی جام حذفی در آن سال نیز از عملکردهای بوناچیچ محسوب می شد.

اما بوناچیچ یک‌بار دیگر در دی ماه سال 91 به کرمان آمد و این‌بار جانشین ابراهیم قاسم‌پور شد و بازهم در 16 بازی هدایت مس را برعهده گرفت که این‌بار او از این تعداد بازی موفق به کسب 6 پیروزی، 8 تساوی و دو باخت شد و رتبه‌ی مس را در پایان فصل از رده‌ی نهمی به رده‌ی ششم ارتقا داد.

نکته‌ی دیگری که بوناچیچ را به شدت در کرمان محبوب می‌کند اعتماد او به بازیکنان جوان و البته کرمانی است که سبب شده است بسیاری از بازیکنان بومی و جوان مس در سال های اخیر از طریق او کشف شوند و اتفاقا به شدت نیز مفید باشند.

باید دید در دور جدید عملکرد بوناچیچ در کرمان او چه نتیجه‌ای را از خود به جا می‌گذارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 3 بهمن 1392برچسب:نگاهی به گذشته‌ی لوکا در مس, | 19:26 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |