از استانداری تا نمایندگان مجلس گرفته تا مردم کوچه و بازار؛ همه به مس کمک کنیم
 

تیم فوتبال مس کرمان پس از انتخاب لوکا بوناچیچ به عنوان سرمربی جدید خود حالا روزگار جدیدی را آغاز کرده است که به شدت حساس و سرنوشت‌ساز است.

روزگاری که در هفت بازی پیش‌روی مس در لیگ برتر ثانیه به ثانیه‌ی آن می‌تواند برای مس کرمان حیاتی باشد و هر اتفاقی که در آن رخ می‌دهد آینده‌ی این تیم را بسازد و مسیر آن را مشخص کند.

در این روزگار حساس اگر مس احساس تنهایی کند قطعا راه را اشتباه خواهد رفت و اگر لشکر کرمان را پشت سر خود ببیند، با وجود همه‌ی زخم‌هایی که بر تن دارد و همه‌ی خون‌هایی که از بدن رفته می‌بیند، بازهم یارای برروی پا ایستادن و حرکت کردن و جنگیدن دارد.

حالا زمانی است که لشکر کرمان باید ثابت کند که مس تنها نیست و از همه‌ی فرماندهان در استانداری و مجلس و همه‌ی نهادهایی که پسوند کرمان دارند گرفته تا همه بزرگانی که خود را کرمانی می‌دانند باید وارد میدان شوند و دست‌گیر این تیم باشند.

استاندار کرمان با وجود همه‌ی مشغله‌هایی که این روزها دارد باید بداند که بزرگترین مشغولیت ذهنی این روزهای جوانان کرمانی تیم فوتبال مس است که به شدت چشم به راه او و حمایت‌های این نهاد است.

در کنار آن دیگر نهادها نیز باید همین امروز و همین ساعت وارد میدان شوند چراکه حتی یک دقیقه‌ی بعد هم می‌تواند دیر باشد...

در نهایت سنگینی اصلی برروی دوش مردمان کرمان زمین است که در روزی بازی با نفت تهران همانند روز بازی با شاهین بوشهر باید حماسه‌ساز شوند تا حماسه‌ی ماندگاری مس کامل شود.

این مردمان شیرینی اتحاد را مزه کرده‌اند و رمز موفقیت خود را با هیچ ناامیدی تغییر نمی‌دهند. روز بازی با نفت تهران روز اثبات همین رمز موفقیت است که دوباره باید در کرمان عدد بخورد. آن‌هم با 15 هزار چشم مشتاق در ورزشگاه باهنر و هزاران چشم نگران و لب‌های دعا گو در استان کرمان.

همه خواهیم آمد تا مس احساس تنهایی نکند....در روزگار جدید ما این حق ماست که مزه‌ای جدید بچشیم...مزه‌ای طوئم با موفقیت و پیروزی....روز یکشنبه به فوتبال ایران روزگار جدیدمان را اثبات می‌کنیم...دست‌هایمان در دست یکدیگر است و سرودهایمان مشترک...

همه واژه‌هایی از موفقیت در خود دارند....هم‌استانی...سوردت را با من همنوا کن...

سایت رسمی مس

 

+ نقش بازیکنها

تک به تک بازی کنان مس باید با غیرت و خوب بازی کنند به طوری که اگر بازی را هم ببازیم حداقل بازی خوبی انجام دهند و هواداران راضی باشند، با برنامه بازی کنند نه از روی احساس! با تعویض مربی دیگر تیم نباید مشکل فنی داشته باشند و اگر تیم نتیجه نگیرد تنها دلیلش کم کاری بازکنها است. در صورت عملکرد ضعیف بازیکنها این بار انگشت انتقاد هوادارها به سمت انها خواهد رفت و این وبلاگ حرفهای زیادی درباره بازیکنها دارد...!!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 4 بهمن 1392برچسب:از استانداری تا نمایندگان مجلس گرفته تا مردم کوچه و بازار؛ همه به مس کمک کنیم, | 23:18 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |