تشکر ویژه باشگاه مس از هواداران

باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان ار تمامی هواداران تیم فوتبالش به خاطر نود دقیقه تشویق مداوم این تیم در بازی با استقلال تهران تشکر و قدردانی می‌کند.

حضور پرشور هواداران تیم فوتبال مس در ورزشگاه باهنر کرمان آن‌هم در روزی که خیلی‌ها تصور می‌کردند تیم فوتبال مس بیشتر از همیشه در کرمان تنها خواهد ماند ثابت کرد که هواداران راستین تیم فوتبال مس هیچ گاه سربازان خود را تنها نخواهند گذاشت.

حضور پرشور این هواداران در کنار نود دقیقه تشویق مداوم این تیم مسلما در روند رو به رشد بازی تیم مس بی‌تاثیر نبوده است و بازیکنان تیم فوتبال مس زمانی این حمایت گسترده را از سوی تماشاگران خود دیدند با انگیزه‌ی دو چندان در برابر صدرنشین لیگ برتر بازی کردند که در مقابل تماشاگران فوتبال شناس کرمانی نیز به خوبی درک کردند که بازی مس در برابر استقلال با تمامی بازی‌های این تیم در هفته‌های اخیر تفاوت داشته است و از همین رو تیم را بیش از پیش مورد تشویق خود قرار دادند.

باشگاه صنعت مس کرمان ضمن تقدیر و تشکر از همه‌ی هواداران راستین خود بر غیرت و شرف تک به تک آن‌ها درود می‌فرستد و ضمن سپاس از همه‌ی آن‌ها این حمایت بی‌دریغ را ارج می‌نهد و امیدوار است که در هفته‌های اخیر شرایطی به وجود آید که این حمایت تماشاگران مس با بهترین ثمره برای آن‌ها به سرانجام برسد.

تشویق هواداران مس در پایان بازی و صدای دست آن‌ها برای بازیکنان تیم مس ثابت کرد که تا چه حد مردم کرمان و هواداران تیم فوتبال مس بازی زیبا را می‌شناسند و برای آن ارزش قائلند....هواداران مس برنده‌ی اصلی بازی مس و استقلال بودند که فرهنگ بالای خود را به نمایش گذاشتند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:تشکر ویژه باشگاه مس از هواداران, | 11:58 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |