سالاری:حرفه ای بازی می کنیم و استقلال را شکست می دهیم

مدافع تیم فوتبال مس کرمان معتقد است که تیمش با ارایه یک بازی حرفه‌ای می‌تواند استقلال را در تهران شکست دهد.

فرهاد سالاری در رابطه با شرایط تیم خود و بازی نیمه‌نهایی برابر استقلال می‌گوید: خوشیبختانه بعد از بازی با استقلال در لیگ برتر تیم به خودباوری خیلی خوبی رسیده است. این همان مسئله‌ای بود که ما خیلی به آن نیاز داشتیم و خوشیختانه بعد از این بازی برای ما رخ داد.

ما تمرینات بسیار خوبی برای بازی با استقلال انجام داده‌ایم و بازی چند روز قبل ما برابر این تیم سبب می‌شود که شناخت بیشتری برابر این تیم داشته باشیم و بدانیم بیشتر در کدام مناظق دقت کنیم و از کجا به استقلال حمله کنیم.

با این حال بازی برابر استقلال در آزادی آن‌هم در جام حذفی بسیار سخت است و اگر تیمی‌ می‌خواهد در این بازی برابر استقلال برنده باشد، باید حداقل اشتباهات را انجام دهد و کاملا حرفه‌ای بازی کند. ما باید در زمین آزادی دوندگی زیادی داشته باشیم و نقاط قوت استقلال را هم از کا بی‌اندازیم.

امیدوارم شانس هم با تیم ما یار باشد تا با صعود به فینال جام حذفی کمی از ناراحتی هواداران مس که در این فصل خیلی اذیت شدند کم شود.

مطمئن باشید تمام بازیکنان مس در این بازی تمام تلاش خود را هواهند کرد و ما که در دو بازی دست استقلال را از پیروزی کوتاه گذاشتیم و در بازی رفت نیز با بدشانسی این تیم را در تهران شکست ندادیم، در این بازی می‌توانیم پیروزی را از آن مس کنیم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 15 بهمن 1392برچسب:سالاری:حرفه ای بازی می کنیم و استقلال را شکست می دهیم, | 7:42 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |