یه قدم تا فینال
 

دروازه‌بان تیم فوتبال مس خلق شگفتی از سوی مس و شکست استقلال در آزادی را محتمل می‌داند و از آمادگی تیم مس برای انجام این کار خبر می‌دهد.

حسن رودباریان در خصوص تساوی یک بر یک مس کرمان مقابل استقلال  اظهار داشت: در دیدارهای قبلی خود خصوصاً بازی‌های خانگی امتیازات زیادی را از دست داده و به همین خاطر در بازی با استقلال به دنبال جبران بودیم. با اینکه در این بازی با یک گل از استقلال عقب افتادیم اما خوشخبتانه در نهایت به یک امتیاز رسیدیم.

وی با تاکید بر اینکه دیدار مقابل استقلال برای مسی‌ها حکم فینال را داشته است، افزود: خوشحالم در این بازی تعیین‌کننده به امتیاز رسیدیم. بازی و امتیاز دیدار با استقلال می‌تواند شخصیت تیم ما را بالاتر ببرد و انصافاً ادینهو با گلی که در دقیقه 90 زد، فرشته نجات ما شد.

دروازه‌بان تیم فوتبال مس کرمان در واکنش به تمجید لوکا بوناچیچ از عملکردش در دیدار با استقلال گفت: از لطف لوکا ممنونم اما حقیقتاً امسال خیلی بدشانسی آوردیم و بعد از 3 باختی که آوردیم اگر به استقلال هم می‌باختیم برای‌مان خیلی بد می‌شد. من خوشحالم که با مهار پنالتی ساموئل در امتیاز گرفتن از استقلال نقش مثبتی داشتم.

رودباریان در خصوص اینکه عنوان می‌شود اگر نکونام در استقلال بود نمی‌توانست پنالتی او را مهار کند، گفت: تا به امروز پیش نیامده که در یک بازی رسمی در ضربه پنالتی رودرروی جواد نکونام قرار بگیرم اما زمانی که در پاس بودیم در بازی‌های تمرینی چندین بار پنالتی‌های نکونام را گرفتم. نکونام در هنگام پنالتی زدن بغل پاهای قوی می‌زند و من نمی‌توانم بگویم اگر نکونام روز جمعه پنالتی استقلال را می‌زد آن را مهار می‌کردم یا گل می‌شد.

وی در خصوص دیدار روز سه‌شنبه 2 تیم استقلال و مس کرمان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: بالاخره جام حذفی است و اگر ما هم استقلال را شکست دادیم و شگفتی خلق  کردیم نباید تعجب کنید. به هر حال بازی ما با استقلال بسیار دشوار خواهد بود، به ویژه بعد از تساوی که در آخرین دقایق دیدار روز جمعه کسب کردیم. جدا از جام حذفی نگاه ما به لیگ نیز هست که در 5 بازی آینده امتیازات لازم را کسب کرده و به لیگ دسته اول سقوط نکنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 15 بهمن 1392برچسب:یه قدم تا فینال , | 7:42 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |