صحبت های بازیکنان بعد از بازی استقلال-مس

حسين‌خاني: نتيجه بازي گرم بود

فرزاد حسين‌خاني پس از پيروزي مس کرمان مقابل استقلال گفت: بازي خوبي انجام داديم و خدا را شکر توانستيم به پيروزي برسيم، اميدوارم در بازي‌هاي آينده نمايش بهتري داشته باشيم. به تمام کرماني‌ها براي صعود مس به فينال جام حذفي تبريک مي‌گويم.

به گزارش فارس،وي در مورد اينکه دو بار مقابل استقلال به تساوي رسيدند و يک‌بار نيز اين تيم را شکست دادند، خاطرنشان کرد: امسال در ديدار مقابل استقلال نتايج بر وفق مراد بوده است البته مي‌توانستيم اين تيم را در ليگ برتر شکست دهيم که اينطور نشد.

وي در مورد اينکه آيا امروز هوا گرم نبود تا آستين کوتاه بپوشد؟ خاطرنشان کرد: نتيجه بازي خيلي گرم بود.

کاپيتان مس کرمان در اين مورد که چرا اين‌بار مثل دفعه قبل براي کوتاه کردن آستين پيراهنش لباس خود را پاره نکرد، اظهار داشت: من در مسابقه قبل هم آستينم را پاره نکردم بلکه لباسم آستين‌کوتاه بود.

وي در مورد ادامه ليگ برتر اظهار داشت: تمام تلاشمان را مي‌کنيم و اميدوارم بتوانيم عملکرد خوبي داشته باشيم

شجاعي:انگيزه زيادي مقابل استقلال داشتيم

 

 مصطفي شجاعي پس از پيروزي مس کرمان مقابل استقلال و صعود اين تيم به فينال جام حذفي گفت: متأسفانه امسال معضلي گريبان ما را گرفته بود که توپ‌هايمان وارد دروازه نمي‌شد. انگيزه زيادي در اين مسابقه داشتيم و خدا را شکر توانستيم به پيروزي برسيم.

 

به گزارش فارس،وي در مورد اينکه انگار از تعويض ناراحت شده بود، خاطرنشان کرد: من از بازي خودم ناراضي بودم و به همين خاطر از خودم ناراحت بودم.

بازيکن مس کرمان در پاسخ به اين سؤال که چرا کاپشن خود را پرت کرد؟ عنوان کرد: از عملکرد خودم ناراحت بودم و به همين خاطر که نمي‌دانم چرا امسال اينگونه عمل کردم کاپشنم را پرت کردم.
 

تيموريان: فکر نمي‌کردم ببازيم

آندرانيک تيموريان پس از شکست استقلال مقابل مس کرمان و عدم راهيابي به فينال جام حذفي گفت: فکر نمي‌کردم در اين ديدار شکست بخوريم. بازي متعادل و خوبي انجام داديم اما سازمان‌دهي مس بيشتر بود و روي يک ضد حمله گل دوم را به ثمر رساندند تا راهي فينال شوند.

به گزارش فارس،وي در مورد شرايط آب و هوايي عنوان کرد: برف شديدي بود و از اين شرايط غافلگير شديم. به هر حال اين وضعيت جوي و بارندگي کشورمان است.

هافبک استقلال در ادامه خاطرنشان کرد:‌ بعد از اينکه گل تساوي را وارد دروازه حريف کرديم در نيمه اول چند موقعيت گل داشتيم که روي سهل‌انگاري خودمان آنها را از دست داديم. نتوانستيم گل‌زني کنيم و آن وقت دروازه‌مان باز شد.

تيموريان در مورد اينکه آيا قبل از بازي فکر نمي‌کردند بتوانند گل‌هاي زيادي به مس کرمان بزنم اظهار داشت: فوتبال بسيار نزديک شده است و ديگر در مسابقاتي زدن سه يا چهار گل غيرقابل دسترس است. به هر حال شرايط فوتبال همين است و مس کرمان توانست با استفاده از کمترين موقعيت گل به پيروزي برسد.

هافبک استقلال در ادامه يادآور شد: در جام حذفي تيم پائين و بالاي جدول وجود ندارد هرکس در اين جام خوش‌شانس‌تر و با نظم‌تر باشد مي‌تواند موفق شود. به هر حال اين هم از زيبايي‌هاي فوتبال است ما روي نقاط قوت و ضعف حريف کار کرديم اما بعضي اوقات چنين نتايجي رقم مي‌خورد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 15 بهمن 1392برچسب:صحبت های بازیکنان بعد از بازی استقلال-مس, | 22:26 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |