ادینهو: جام قهرمانی حذفی را در کرمان نگه می‌داریم؛ عاشق کرمانم
لوسیانو ادر ادینهو این روزها دوباره به اوج آمادگی خود برگشته است. او با گل‌هایی که در بازی با استقلال به ثمر رساند ضمن اینکه برای تیم خود افتخارات زیادی کسب کرد، مجددا به یکی از برترین چهره‌های این روزهای فوتبال ایران تبدیل شده است.



هواداران مس به شدت امیدوارند که او با تداوم درخشش خود موجب شودکه روند موفقیت‌های این روزهای مس تداوم داشته باشد.

چه شد که بعد از جدایی از مس کرمان و حضور در لیگ‌های حاشیه خلیج فارس دوباره به کرمان آمدی و بازیکن مس شدی؟

من به مس کرمان برگشتم چراکه خیلی تیم مس کرمان را دوست دارم. مس کرمان برای من تیم محبوبی است. من دو سال پیش به امارات رفتم و بعد دوباره به فوتبال ایران بازگشتم البته پرسپولیس، سپاهان و استقلال من را می‌خواستند اما چون چند سال بازیکن مس کرمان بودم به آنها گفتم که باز هم می‌خواهم در این تیم بازی کنم. من تا زمانی که در فوتبال ایران بازی کنم فقط در مس کرمان خواهم بود.

چرا اینقدر به مس کرمان علاقه داری؟ حضور در پرسپولیس و استقلال هم شانس بزرگی است که همه فوتبالیست‌ها به دنبال آن هستند.

پرسپولیس و استقلال تیم‌های بزرگی هستند و من هم این را می‌دانم و دوست دارم که در تیم بزرگ بازی کنم چرا که آنها در لیگ بین‌المللی و آسیایی هم حضور دارند اما من مس کرمان را خیلی دوست دارم و حضور در کرمان را به همه ایران ترجیح می‌دهم. من عاشق کرمانی‌ها هستم و از بازی در این شهر به شدت لذت می‌برم.

چرا در فوتبال امارات نتوانستی باقی بمانی؟

قرارداد من با آنها دو ساله بود که تمام شد و بعد مربی و بازیکنان آن تیم عوض شد و من هم از فوتبال امارات جدا شدم برای همین دیگر آنجا نماندم.

به عنوان بازیکنی که در مس حضور داری وضعیت این تیم را چطور می‌بینی؟

هرچند ما در لیگ برتر هنوز نتوانستیم به وضعیت خوبی برسیم و فعلا در خطر سقوط هستیم اما تیم پس از رسیدن به فینال جام حذفی از نظر روحی وضعیت بسیار خوبی پیدا کرده است که می‌تواند به ما کمک کند که در 5 بازی لیگ برتر نتایجی کسب کنیم که در لیگ برتر هم بمانیم.

مس می‌تواند در لیگ برتر باقی بماند؟


انشاءالله 100درصد در لیگ برتر باقی می‌ماند. اگر خدا کمک ما کند می‌توانیم در لیگ برتر باقی بمانیم.

قهرمانی جام حذفی چطور؟ می‌توانید از پس تراکتور بربیائید؟!

خوشبختانه بازی در کرمان برگزار می‌شود و این خیلی به ما کمک می‌کند که جام قهرمانی حذفی را در کرمان نگه داریم. بازی قطعا بسیار سخت خواهد بود و بازی فینال شرایطی متفاوت از همه‌ی بازی‌های ما خواهد داشت ولی بهرشکل ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که در حضور هوادارن مس جام قهرمانی را کسب کنیم. من مطمئنم که ورزشگاه در روز بازی به سود ما پر خواهد شد و همه از قهرمانی ما حمایت می‌کنند.

خودت هم در این روزها به شدت روز فرم رسیده‌ای و گل‌های حساسی به ثمر می‌رسانی...

این فقط کار من نیست بلکه کل تیم تلاش می‌کند تا یک بازیکن به گلزنی برسد. بهرحال ما در بازی‌های قبل هم بد بازی نمی‌کردیم ولی خیلی بدشانس بودیم. من امیدوارم که در بازی‌های آینده ما کمی خوش‌شانس‌تر باشیم و موقعیت‌های گلمان را از دست ندهیم تا پیروزی‌هایی که نیاز داریم را کسب کنیم.


اگر خدای نکرده مس به لیگ دسته اول سقوط کند باز هم در این تیم باقی می‌مانی؟

نمی‌دانم، قرارداد من امسال تمام می‌شود اما اگر دوست داشته باشند که من باقی بمانم من هم در این تیم باقی خواهم ماند. من مس را دوست دارم. فوتبال برای من زندگی است. کرمان خانه من است.

 فارسی حرف زدنت هم انگار خیلی خوب شده!

من 5 سال است که در ایران هستم!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:ادینهو: جام قهرمانی حذفی را در کرمان نگه می‌داریم؛ عاشق کرمانم, | 19:19 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |