اعتصاب بازیكنان یك تیم، مهم تر از فینال جام حذفی!؟
 برنامه ای كه هیچ جنبنده ای از دم تیغ انتقاد آن جان سالم به در نمی برد حالا منتقدان و مخالفان پر و پاقرصی دارد.

این برنامه آنگونه كه باید و شاید به رسالت خود عمل نمی كند. اوج تنش های میان این برنامه و مخاطبان تراختوری اش مربوط به دوران آن نظرسنجی مشهور است. تراختوری ها به یك تقلب آشكار ایمان داشتند اما مجری و تهیه كننده آن با پیش برد برنامه به سمت فضای توهین آمیز و دست انداختن تراختوری ها با گلچین كردن برخی مصاحبه های خاص، عملاً توپ را به میدان تراختوری ها انداخت.
پس از آن 90، خیل عظیم بینندگان آذربایجانی خود را مقابل خود میدید تا جایی كه سرمربی وقت تراختور با اشاره به سیر صعودی دریافت پیامك های غیر قابل قبول در آن بازه زمانی خاص، منتسب به تراختوری ها و به نشان اعتراض، بر آن مطلب صحه گذاشت. ادعایی كه با توجه به آمار و ارقام و مقایسه برنامه های قبل چندان هم بی راه به نظر نمی رسید!
پس از یك افشاگری آبرو برانگیز توسط همان سرمربی(طرفداری یك تیم خاص توسط مجری برنامه و تأثیر آن در تدوین و پیشبرد برنامه)، موضع گیری ها علیه این برنامه شدت یافت تا جایی كه استقلالی ها و در رأس آن، امیر فلعه نوعی این برنامه را به نوعی سرطان فوتبال نامید.
قضاوت اینكه این برنامه چندیست از رسالت خود خارج شده است یا اینكه از همان ابتدا اصلاً چه رسالتی داشت بر عهده بینندگان است اما به هر حال انتخاب موضوع نظرسنجی مضحك در آستانه فینال بزرگ جام حذفی چیزی فراتر از یك بدسلیقه گی محض است.
این یك داستان تكراریست و بازگو كردن آن فعلاً دردی از دردهای این فوتبال دوا نخواهد كرد اما شنیدن و دیدن این موضوعات رسالتی نیز بر ما می آورد. باید مردمان ما بدانند كه اگر یك پای فینال یكی از دو تیم مد نظر ایشان بود، سؤال نظرسنجی حول حوش جام حذفی می چرخید.
اما آنها باید بدانند تلوزیون ملی ازآنِ ملت ایران است نه طیف و قشری خاص!
مردم آذربایجان، كرمان و ... مالیات و عوارض نمی دهند كه از شبكه ملی در آستانه فینال جام حذفی شاهد نادیده گرفتن و كم اهمیت جلوه دادن آن باشند.
آنها انتظار دارند كه جام حذفی همچنان محترم و مهم شمرده شود. باید بیاد آورند كه تیمهای كاغذی دوستان در همین تورنمنت بزرگ از گردونه مسابقات محو شده اند!-تراکتور افسی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 22 بهمن 1392برچسب:اعتصاب بازیكنان یك تیم, مهم تر از فینال جام حذفی!؟, | 12:36 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |