عادل نا عادل به کجا چنین شتابان ؟!
 


برنامه نود که همیشه ادعا دارد بر مبنای عدالت کار می کند و فرقی بین تیم ها نمی گذارد اما در عمل همیشه خلاف ان را ثابت کرده است.
اکثر وقت برنامه اش برای نور چشمی های پایتخت تعلق دارد ، خطهایش همیشه بر روی پرسپولیس و استقلال باز است . هر وقت دایی نیاز داشته باشد  بدون محدودیت زمان روی خط می آید .
درباره فینال جام حذفی که دو تیم شهرستانی با شایستگی به آن رسیده اند حاضر نیست صحبت کند و نظرسنجی و وقت برنامه اش را درباره اعتصاب بازیکنان پرسپولیس می گذارد ، اگر واقعا یکی از تیم های سرخابی فینالیست جام حذفی بود  واقعا این کار را می کرد؟!
در حالی که مس کرمان در یک بازی ناجوانمردانه مقابل پرسپولیس شکست تلخی خورده بود مظلومی مربی تیم روی خط می اید و می خواهد توضیح بدهد عادل می گوید کمتر از یک دقیقه حرف بزن !!! و مظلومی می گوید پس من حرفی ندارم و سپس دایی روی خط می اید و مدتها حرف می زند !
اری عادل فردوسی پور ما همشهریاتنت هستیم که ناعدالتی هایت برای  ما هم ثابت شده ، نه امیرقلعه نویی هستیم  که بخواهیم ضدت بگویم نه طرفدار های تراکتور ...
سال بعد ما شاید توی لیگ برتر نباشیم و دیگر نیستیم توی استادیوم تا تشویقت کنیم ؛ تو می مانی نورچشمی ات  ودوست صمیمی ات دایی و مطمئن باش اخر همان ها هم علیه ات شعار می دهند و تو می مانی و وجدانت...
عادل هرگز عادل نبودی...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 22 بهمن 1392برچسب:عادل نا عادل به کجا چنین شتابان ؟!, | 17:30 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |