قدم تبريزي‌ها روي چشم ما

 

قدم تبريزي‌ها روي چشم ما

ايرانمنش: با 4 برد مس کرمان در ليگ برتر مي‌ماند


مديرعامل باشگاه مس کرمان گفت: اگر در چهار بازي باقيمانده پيروز شويم در ليگ برتر مي‌مانيم.


 

اکبر ايرانمنش در مورد وضعيت مس کرمان، گفت: تيم ما سر حال و آماده است و بازيکنان مي‌خواهند نبرد جانانه‌اي با تراکتورسازي براي قهرماني در فينال جام حذفي انجام بدهند و سهميه آسيايي بگيرند.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه مس مي‌تواند در ليگ برتر بماند يا نه گفت: اگر بازيکنان همت کنند و در چهار بازي باقيمانده پيروز شوند در ليگ برتر مي‌مانيم. يا اينکه مس در اين 4 مسابقه در سه ديدار پيروز شود و يک مساوي بگيرد هم به احتمال 90 درصد سقوط نمي‌کنيم و در ليگ برتر مي‌مانيم.

مديرعامل باشگاه مس کرمان در مورد تقسيم ظرفيت ورزشگاه امام علي در ديدار با تراکتورسازي گفت: اگر من مي‌گويم تبريزي‌ها کمتر به کرمان بيايند براي اين است که نمي‌خواهم آنها پشت در ورزشگاه بمانند. زيرا ظرفيت ورزشگاه محدود است. 10 هزار نفر تماشاگر بيشتر در ورزشگاه نمي‌توانند حاضر شوند. به همين دليل دوست ندارم آنها به زحمت بيافتند و 2 هزار کيلومتر راه بيايند و بعد پشت در ورزشگاه بمانند. شهر کرمان پذيراي مردم خوب تبريز هست اما ظرفيت ورزشگاه محدود است. به هر حال قدم تبريزي‌ها روي چشم ما و به کرمان بيايند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 22 بهمن 1392برچسب:قدم تبريزي‌ها روي چشم ما,ايرانمنش: با 4 برد مس کرمان در ليگ برتر مي‌ماند, | 17:50 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |