احمد حسن‌زاده: راه گلزنی به تراکتور را بلدم

بازیکن هجومی تیم فوتبال مس به توانایی‌های تیم خود برای پیروزی در بازی روز جمعه برابر تراکتورسازی ایمان دارد.

احمد حسن‌زاده در رابطه با بازی فینال جام حذفی می‌گوید: ما در کرمان بازی می‌کنیم و بازی در زمین خودی موجب می‌شود که تیم ما از نظر روانی برتری نسبت به حریف داشته باشد. ما در طول بازی‌های این فصل لیگ برتر تجربه‌های زیادی کسب کردیم که درصدد هستیم از همه‌ی آن‌ها در بازی روز جمعه استفاده کنیم تا با کمترین اشتباه برنده‌ی بازی فینال شویم و دل هوادارنمان را شاد کنیم.

ما در طول این فصل از بازی‌های لیگ برتر هم ثابت کرده بودیم که برابر تیم‌های خوب و بزرگ به مراتب فوتبال بهتری را بازی می‌کنیم و همین تیم تراکتورسازی در لیگ برتر در برابر مس به مشکلات زیادی خورد.

خوشبختانه در این فصل و در لیگ‌های گذشته به تراکتورسازی گل‌زده‌ام و راه باز کردن دروازه‌ی این تیم را بلدم و در بازی روز جمعه هم سعی می‌کنم که گلزنی در بازی فینال را با کمک همه‌ی بچه ها تجربه کنم.

البته در این بازی مهم موفقیت و پیروزی تیم مس کرمان است و فرق نمی‌کند که این مهم با گل چه کسی حاصل شده باشد. همه‌ی ما تلاش می‌کنیم که با ارایه بهترین بازی قهرمان جام حذفی شویم.

البته در این بازی همه‌ی ما باید متفاوت باشیم چه بازیکنان که باید با جان و دل در زمین بهترین بازی خود را ارایه کنند و چه هواداران که در طول نود دقیقه‌ی این بازی باید به اندازه‌ی تمامی این سال‌ها مس را جانانه تشویق کنند تا در پایان بازی همگی جشن قهرمانی را در کرمان برپا کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:احمد حسن‌زاده: راه گلزنی به تراکتور را بلدم, | 22:40 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |