ادینهو : مس را برای دومین بار آسیایی می کنیم..

بازیکن برزیلی تیم فوتبال مس از آمادگی کامل تیم خود برای بازی روز جمعه خبر داد.

لوسیانو ادینهو در رابطه با بازی تراکتورسازی گفت: قطعا بازی حساسی پیش رو داریم که اصلا نباید اجازه دهیم حساسیت‌های بازی سبب شود که تیم ما از بازی منطقی خود دور بماند.

بازیکنان ما تمرینات خیلی خوبی را برگزار می‌کنند و روحیه تیمی از ابتدای این فصل از لیگ برتر تا امروز تا این حد بالا نبوده است.

در حال حاضر فکر پیروزی در تیم ما بیشتر از هر زمان دیگری وجود دارد چراکه بازیکنان مس خیلی دوست دارند صعود به آسیا و قهرمانی در جام حذفی به نامشان ثبت شود.

من پیش از این همراه با مس به آسیا صعود کرده‌ام و به بازیکنان جوان تیم گفته ام که در صورت انجام این کار تبدیل به قهرمانان هواداران خواهند شد و آن‌ها هیچ‌زمانی نامشان را فراموش نمی‌کنند و همیشه با احترام از آن‌ها یاد می‌کنند.

برای همین در بازی روز جمعه همه‌ی بازیکنان مس درصدد هستند با بیشترین انگیزه به زمین بروند و تیم را به پیروزی برسانند.

من به بازیکنان همچنین گفته‌ام که لذت بازی در لیگ قهرمانان آسیا موضوعی است که شاید خیلی فرصت آن برای این بازیکنان پیش نیاید از این رو با تمام توان بجنگند تا با صعود مجدد مس به آسیا این افتخار نصیب آن‌ها شود.

ما در این بازی باید از تک موقعیت‌های گلی که نصیبمان می‌شود نهایت استفاده را بکنیم تا همانند بازی با استقلال در تهران، با کسب یک پیروزی بزرگ ثابت کنیم مس تیم بزرگی در فوتبال ایران است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:ادینهو : مس را برای دومین بار آسیایی می کنیم,,, | 22:41 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |