رودباریان: استقلالی را بردیم که از تراکتورسازی پرمهره‌تر است
 


قادر به شکست تراکتورسازی پرمهره در فینال جام حذفی هستید؟

هدف اصلی ما در بازی با تراکتورسازی این است که جام را در کرمان نگه داریم و به گونه‌ای بازی کنیم که پیروز شویم. ما می‌خواهیم در این بازی به برتری دست یابیم و با قهرمانی در جام حذفی نتایج بد لیگ را جبران کنیم.

فکر نمی‌کنی زمین ناهموار ورزشگاه کرمان یکی از موانع بزرگ برای کسب نتیجه‌گیری‌تان خواهد بود؟

زمین کرمان از ابتدای فصل شرایط خوبی نداشته و شاید یکی از دلایل نتیجه‌گیری ضعیف‌مان در بازی‌های خانگی هم این موضوع بوده اما با این وجود بیشتر هواداران به جهت میزبانی از آن تیم ما خواهد بود و این فاکتور در کنار سایر مسائل میزبانی شانس‌مان را برای برد و قهرمانی بالا خواهد برد. از سوی دیگر بخت و اقبال ما برخلاف لیگ در جام حذفی بسیار خوب و بلند بوده و من امیدوارم این خوش شانسی ما تا قهرمانی ادامه داشته باشد و جام را در کرمان بالای سر ببریم.

اما تراکتوری‌ها معتقدند تیم‌شان در بازی مقابل مس کرمان پیروز خواهد شد...

ما در 2 بازی که با تراکتورسازی در لیگ برتر داشتیم به نتیجه مساوی رسیدیم. در بازی برگشت با تراکتورسازی در تبریز از این تیم تا دقیقه 3+90 پیش بودیم و در آخرین دقایق مساوی کردیم. با این شرایط حتماً حریفی سرسخت برای تراکتورسازی خواهیم بود و تراکتوری‌ها فکر برد راحت و پرگل مقابل ما را از ذهن‌شان خارج کنند. اگر بدشانسی‌هایی نظیر بازی‌های لیگ گریبانگیر ما نشود تراکتورسازی را با شکست از کرمان بدرقه خواهیم کرد.

از سوی دیگر ما به دنبال بازی منطقی برای کسب عنوان قهرمانی خواهیم بود تا جام را به هواداران خونگرم مس هدیه دهیم، طرفدارانی که امسال واقعاً ما را شرمنده خود کرده و در گرما و سرما از تیم مس حمایت کردند. با نتایجی که ما در لیگ برتر کسب کردیم، شاید هواداران هر تیمی به غیر از مس کرمان بودند، دیگر به ورزشگاه نمی‌آمدند اما آنها در هر شرایطی از تیم حمایت کردند. با این شرایط خود را مدیون هواداران مس می‌دانیم و باید در دیدار مقابل تراکتورسازی پیروز شویم تا با قهرمانی در جام حذفی همه چیز را جبران کنیم و با روحیه بالا شرایط‌مان را در لیگ هم بهبود ببخشیم.

با مهره‌هایی که در 2 تیم مس و تراکتورسازی حضور دارند، جدال 2 تیم جنگ نابرابر نیست؟

به هر حال تراکتورسازی برای قهرمانی در جام حذفی سرمایه‌گذاری زیادی داشته و همه امیدهایش را به قهرمانی جام حذفی معطوف کرده است. تیم تراکتورسازی در تمام مناطق زمین بازیکنان بسیار خوبی دارد اما فراموش نکنید ما استقلالی را بردیم و حذف کردیم که تیمی پر مهره است که ارزش بازیکنانش شاید 3 برابر دیگر تیم‌ها باشد. از سوی دیگر انگیزه بسیار بالا در کنار فاکتور میزبانی از جمله مسائلی هستند که شانس ما را برای قهرمانی به شکل منطقی بیشتر از تراکتورسازی می‌کند.

 در بازی با تراکتورسازی ادینیو  باز هم می‌تواند مانند بازی با استقلال برای تیم‌تان معجزه کند؟

من منکر توانایی ادینیو نمی‌شوم اما معتقدم پاس بلند و شاید استثنایی میلاد جهانی بود که باعث گل دوم  ادینیو و در واقع پیروزی ما در دیدار نیمه نهایی و رسیدن به فینال شد و این پاس شاید از گل ادینیو هم زیباتر بود.





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:رودباریان: استقلالی را بردیم که از تراکتورسازی پرمهره‌تر است, | 22:50 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |