حيف است که مس در ليگ حضور نداشته باشد

 

حيف است که مس در ليگ حضور نداشته باشد


آرمان شهدادنژاد اظهار داشت: فقط اميدوارم خدا به هواداران نگاه کند و مس را در ليگ نگه دارد، اين تيم است حيف است که در ليگ برتر حضور نداشته باشد


 

مس در يک قدمي آسيايي شدن اين جام را از دست داد و نتوانست خودش را آسيايي کند در همين رابطه با آرمان شهدادنژاد که در بازي فينال توانست بازي قابل قبولي از خودش به نمايش بگذارد، صحبت کرديم. شهدادنژاد که درون دروازه مس واکنش‌هاي خوبي از خودش به نمايش گذاشت به سايت گل مي‌گويد:« باور کنيد باورمان نمي‌شود که جام را از دست داديم، تراکتوري‌ها کلا دو تا توپ آوردند که متاسفانه يکي از آنها روي اشتباه بچگانه به گل تبديل شد.»

وي در ادامه مي‌گويد:«‌ موفقيت يک تيم در گروي خيلي از مسائل است. به نظر شما لوکا بايد چکار کند، در تيم ما تغيير را مي‌شود به خوبي احساس کرد، اما بعضي از تغييرات بايد از جانبه خود بازيکنان باشد. من نمي‌خواهم بگويم که عملکرد خوب يا بدي داشتم اما هميشه سعي کرده‌ام با تمرکز بالايي فوتبال بازي کنم و کمترين اشتباه را مرتکب شوم. متاسفانه ما دقت لازم نداريم و بايد بيشتر تمرکز کنيم.»

وي در پايان مي‌گويد:« فقط اميدوارم خدا به هواداران نگاه کند و مس را در ليگ نگه دارد، اين تيم است حيف است که در ليگ برتر حضور نداشته باشد. اميدوارم فدراسيون بداند که مس جايگاه ويژه‌اي نزد اهالي فوتبال دارد و خدا کند اتفاقي بيافتد که مس در ليگ بماند. ما تمام تلاشمان را مي‌کنيم و با تمام وجود مي‌جنگيم اما بقيه مسائل را به خدا مي‌سپاريم.»

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: