تکذیب باشگاه مس بابت هرگونه قول همکاری فدراسیون فوتبال
باشگاه صنعت مس انتشار اخباری مبنی بر قول همکاری فدارسیون فوتبال برای کمک در جهت بقای مس در لیگ برتر را قویا تکذیب می‌کند.



برخی از رسانه‌ها با انتشار اخباری مبنی بر اینکه مقامات فدراسیون فوتبال در کرمان قول همکاری برای بقای مس در لیگ برتر را داده‌اند، را قویا تکذیب می‌کند و اعلام می‌دارد این اخبار در راستای جوسازی‌هایی است که در پایان فصل برای تیم‌های پائین جدول انجام می‌شود.

بدیهی است مقامات فدارسیون فوتبال هیچ قولی مبنی بر همکاری جهت بقای مس در لیگ برتر به این باشگاه نداده‌اند و تیم فوتبال مس سعی می‌کند فارغ از این اخبار که بیشتر در صدد تحت تاثیر قرار دادن جو تیم فوتبال مس برای چهار بازی حساس پیش‌روی خود است، با کسب نتایج لازم در این بازی‌ها خود زمینه‌ی بقای خود در لیگ برتر فصل آینده را فراهم کند.

البته هواداران مس بی‌توجه به این حاشیه‌ها بهترین کمک را به مس خصوصا در دو بازی خانگی برابر سپاهان و صبا انجام خواهند داد و اصلا تحت تاثیر این خبرهای کذب قرار نگیرند و همچنان حامی تیم خود در این بازی‌های حساس باشند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 29 بهمن 1392برچسب:تکذیب باشگاه مس بابت هرگونه قول همکاری فدراسیون فوتبال, | 16:20 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |