سپاس هـــــــــــــوادار

تاج:هوادارن مس کرمان اخلاق والای مردم ایران زمین را نشان دادند

 
تاج:هوادارن مس کرمان اخلاق والای مردم ایران زمین را نشان دادند
 
رفتار مناسب تماشاگران دو تیم به خصوص مردم خونگرم کرمان که علی رغم شکست در فینال، شئونات اخلاقی را رعایت کرده و شعار سازمان لیگ را سر لوحه کار خود قرار دادند و بخش قابل ملاحظه‌ای از آنان هنگام برگزاری جشن قهرمانی در ورزشگاه حضور داشتند و اخلاق والای مردم ایران زمین را نشان دادند، قابل ستایش است.

 مهدی تاج ضمن تشکر از بازی جوانمردانه، زیبا و تماشاگرپسند تیم‌های مس کرمان و تراکتورسازی تبریز و تبریک به تیم تراکتورسازی تبریز برای کسب اولین جام قهرمانی‌اش بیان کرد: رفتار مناسب تماشاگران دو تیم به خصوص مردم خونگرم کرمان که علی رغم شکست در فینال، شئونات اخلاقی را رعایت کرده و شعار سازمان لیگ را سر لوحه کار خود قرار دادند و بخش قابل ملاحظه‌ای از آنان هنگام برگزاری جشن قهرمانی در ورزشگاه حضور داشتند و اخلاق والای مردم ایران زمین را نشان دادند، قابل ستایش است.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال همچنین از استانداری،فرمانداری،شهرداری،نیروی انتظامی،اورژانس،آتش نشانی،هیات فوتبال،صدا و سیما و اداره کل ورزش و جوانان استان و باشگاه مس کرمان برای همکاری با سازمان لیگ برای برگزاری این مراسم باشکوه و درخور نام ایران تشکر کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 29 بهمن 1392برچسب:سپاس هـــــــــــــوادار,تاج:هوادارن مس کرمان اخلاق والای مردم ایران زمین را نشان دادند, | 16:21 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |