مس _سپاهان / اخرین امیدها...
 
مس اگر خودش بخواهد می تواند...

به چهار هفته حساس پایانی مس در لیگ برتر رسیدیم ، به نظر می رسد تیم های سقوط کننده از بین تیم های مس ، ذوب، فجر ، راه اهن و داماش باشند . گفتنی است تیم های 16 و 15 مستقیم سقوط می کنند و تیم 14 به پلی اف می رود و برای ماندن باید با تیم دسته یکی بجنگد.



مس کرمان در هفته 27 لیگ برتر پنج شنبه به مصاف تیم سپاهان اصفهان خواهد رفت. 
در حال حاضر مس با 18 امتیاز در رده شانزدهم ، ذوب اهن با 23 در رده پانزدهم ، فجر و راه اهن با 24 امتیاز به ترتیب چهاردهم و سیزدهم و داماش با 25 امتیازدر رده دوازدهم قرار دارند.

3 امتیاز در این دیدارخانگی برای مس از نان شب هم واجب تر است ، اگر مس موفق شود این 3 امتیاز خانگی را کسب کند 21 امتیازی خواهد شد . و بازی هفته بعدش را مقابل فجر تبدیل به فینال خواهد کرد واگر موفق شود مقابل فجر انتقام بازی رفت را بگیرد 24 امتیازی خواهد شد و با توجه به احتمال از دست دادن امتیاز توسط ذوب ، راه اهن و داماش خودش را در جدول یک تکان اساسی دهد .

البته ابتدا باید ببینیم مس می تواند سپاهان را شکست بدهد ، سپاهانی که با 46 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و هنوز شانس برای قهرمانی دارد وحداقل برای اسیایی شدن سخت به 3 امتیاز این دیدار خارج از خانه احتیاج دارد. 

نکته امیدوار کننده و مثبت برای مس در این دیدار این است که سپاهان اکثرا در کویر به مشکل بر خورده است سپاهان از 7 بازی که در کرمان حضور یافته 5 بار متحمل شکست شده  است و یک بار مساوی کرده و تنها یک بار موفق به پیروزی شده است. 
در این دیدار حساس مجتبی ترشیز از مس محروم است و سپاهان محرومی ندارد !

ترکیب احتمالی و پیشنهادی مس: 
 حسن رودباریان ، سالاری ، اسماعیل بیگی ،یان فایف ، حسین خانی( حسین خانی حتما در دفاع باشد ) ، جهانی ، سیف پناهی،  آبشک، حسن زاده  ،ادینهو و شجاعی

پنجشنبه ۱/۱۲/۹۲ 
مس کرمان-فولاد مبارکه سپاهان-ورزشگاه امام علی (ع) کرمان-ساعت ۱۵:۳۰ 
شاهین حاج بابایی-سعید علی نژادیان-محمد عطایی-محمد کمانی-ناظر: مرادی

با ارزوی موفقیت برای لاله های نارنجی




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 30 بهمن 1392برچسب:مس _سپاهان / اخرین امیدها,,,, | 14:33 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |