فردوسی پور ما را به خیر تو امیدی نیستی بیش از این شر نرسان
 انقاد شدید باشگاه مس از عادل فردوسی‌پور

مشخص نیست که با وجود همه‌ی محبت‌هایی که مردم کرمان به عادل فردوسی‌پور و برنامه‌ی نود داشته‌اند وی تا این حد با تیم فوتبال مس ضدیت پیدا کرده است؟!!

در برنامه‌ی نود این هفته نیز فردوسی‌پور به نوعی نشان داد که دیگر رسما برابر تیم فوتبال مس قرار گرفته است! در حالی که همه کرمان از داوری بازی با سپاهان گلایه داشتند، او خطای هند واضح هادی عقیلی را ار بدترین زوایه‌ی ممکن نشان داد و جا را برای کارشناس داوری باز گذاشت که آن را هند نداند.

این در حالی است که از همان زاویه‌ی عادی نیز کاملا مشخص بود که عقیلی دست خود را باز کرده‌است و توپ را با دست خود زده است. اما فردوسی‌پور با انتخاب زاویه‌ی پشت دروازه کاملا این هند را رفع رجو کرد!!

او در صحنه‌ی اخراج خلیل‌زاده هم به نحو عجیبی بر آفساید بودن حرکت ادینهو تاکید داشت و کوتاه هم نمی‌آمد تا این صحنه را هم به سود سپاهان در بیاورد!

او همچنین اصلا توجهی به کارت زرد دومی که در دقیقه 47 بازی می‌بایست به بازیکن سپاهان نشان داده شود تا او از زمین بازی اخراج شود نکرد و اصلا آن را به نمایش در نیاورد تا مشخص شود فردوسی‌پور نه تنها نسبت به همشهریانش بی‌توجه شده است بلکه برابر آن‌ها به عناد هم رسیده است!! از چه بابت خود او شاید بهتر توضیح دهد!

همچنین فردوسی‌پور در حالی برای تیم فوتبال ذوب‌آهن در این برنامه وقت ویژه قرار داد تا به مشکلاتش رسیدگی شود که از ابتدای فصل و با وجود این همه اتفاق در تیم فوتبال مس او حتی 5 دقیقه هم به تیم مس اختصاص نداده است تا حالا شک کنیم که چرا فردوسی‌پور به سمت اصفهانی‌ها غش کرده است؟! و چرا او تا این حد با همشهریان خود از در لجاجت وارد شده است؟!

آنچه مشخص است ایتکه فردوسی‌پور در این زمینه شورش را دیگر درآورده است!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 6 اسفند 1392برچسب:فردوسی پور ما را به خیر تو امیدی نیستی بیش از این شر نرسان, | 15:13 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |