هتتریک قهرمانی دختران فوتبالیست بم
در سالی که اکثر روزهای آن زمستانی بود بازهم گلی به جمال دختران فوتبالیست تیم شهرداری بم که با کسب سومین قهرمانی پیاپی خود در لیگ برتر دختران، کمی ار روزهای بهاری برای فوتبال کرمان گفتند.
تیم فوتبال دختران شهرداری بم در این فصل هم رقابت سخت تری در داخل زمین با رقیبانش داشت و هم در خارج از زمین مجبور بود حاشیه سازی این تیم ها را تحمل کند که در زمین زورشان به دختران فوتبالیست بمی نمی رسید. تیم شهرداری بم در این فصل در حالی هتتریک خود را در قهرمانی کامل کردند که نسبت به فصول قبل با وجود همه دردسرهایشان، نتایج بهتری هم گرفتند و در حالی که هنوز بازی ها به پایان خود نرسیده است، بدون حتی یک باخت و با اقتدار کامل قهرمانی زودهنگام خود را در لیگ برتر فوتبال زنان ایران جشن گرفتند. این تیم با همه اقتدارش مشکلاتی هم داشت که ظاهرا در بعد مالی حتی یک هزارم فوتبال آقایان با آن نتایجش به این تیم توجه نمی شود و بازیکنان این تیم با هدایت مرضیه جفعری، با عشق و غیرت خود نسبت به فوتبال اجازه ندادند که در این زمینه هم سرخورده شویم تا پرچم فوتبال استان کرمان حداقل در این بخش بالا برود. متاسفانه هنوز لیگ آسیایی برای تیم های زنان راه اندازی نشده است چراکه کاملا واقف شدیم سطح تیم زنان بم از ایران بسیار فراتر رفته است و آن ها باید در بعد بین المللی خود را نشان می دادند و دایره افتخارات خود را به آن سطح گسترش می دادند. قطعا با فراهم شدن برگزای این بازی ها اگر تیم دختران بم به حال خود رها نشود و مقامات استان اجازه ندهند که بلای فراگیر ورزش کرمان در ناکامی بر سر این تیم هم نازل شود، می توانیم در سال های آتی تیم دختران بم را مایه افتخار بین المللی استان کرمان هم بکنیم تا دیگر بم تنها با زلزله یادآور مردم ایران زمین نشود. درود بر تک تک عوامل این تیم که اجازه ندادند فضای زمستانی ورزش و فوتبال استان لبخند را از لب های کاملا محو کند.



تبریک باشگاه مس به قهرمانان فوتبالیست دختر بمی

باشگاه صنعت مس کرمان قهرمانی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم را در مسابقات لیگ برتر کشور به همه عوامل و بازیکنان این تیم تبریک می‌گوید.

تیم فوتبال بانوان شهرداری بم برای سومین فصل پیاپی و در حالی که هنوز چند هفته‌ای تا پایان بازی‌های لیگ برتر باقی مانده بود با اقتدار توانست قهرمانی خود را در لیگ برتر کشور جشن بگیرد تا مایه افتخار فوتبال و ورزش استان کرمان گردد.

بی‌‌شک این قهرمانی که با زحمات زیاد بازیکنان و کادر فنی حاصل شده است شادی همه هواداران فوتبال در استان کرمان را به دنبال خواهد داشت و از این رو تلاش مجموعه‌ی این تیم افتخارآفرین جای تقدیر و تشکر دارد.

باشگاه صنعت مس کرمان و هوادارانش به سهم خود از تلاش همه‌ی این عزیزان تقدیر و تشکر می‌نماید و آرزوی موفقیت برای آن ها در تمامی مراحل زندگی خود دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 8 اسفند 1392برچسب:هتتریک قهرمانی دختران فوتبالیست بم, | 12:50 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |