یه روز خوب میــــاد؟

مدافع تیم فوتبال مس کرمان از تمرینات خوب و منظم تیم فوتبال مس در اردوی شهرستان بم خبر داد.

فرهاد سالاری گفت: خوشبختانه در آب و هوای مطلوب بم تمرینات بسیار خوبی انجام می‌دهیم و با استراحت یک هفته‌ای که بازیکنان انجام داده‌اند همه روحیه‌ها خوب است و همه پر انرِژی مشغول تمرین هستند.

تعطیلات لیگ قبل از سه بازی پایانی لیگ خیلی به نفع ما شد چراکه سبب می شود ما در این بازی‌های حساس با تمرکز بالاتری به زمین برویم و هرچه در توان داریم رو کنیم بی‌انکه درگیر ذهنی بازی‌های قبلی را داشته باشیم.

اگر به جدول نگاه کنید و شرایط بازی‌ها را ببینید متوجه می‌شوید که اگر ما در بازی با سپاسی برنده شویم، چقدر شانس بالایی برای بقا داریم از همین روست که در بازی شیراز همانند یک فینال تمام تلاش خود را به خرج می‌دهیم و با پیروزی در این بازی حساس سعی می‌کنیم در دو بازی بعد هم برنده باشیم تا حداقل خود را به پلی‌آف برسانیم و چه بسا خود را در لیگ برتر هم به طور مستقیم نگه داشتیم.

به طور قطع ما برای تفریح و یا ناامیدی به بم نیامدیم و آمده‌ایم اینجا که خوب تمرین کنیم و از آخرین شانس خود برای بقا در لیگ برتر هرچند هم درصدش کم باشد نهایت استفاده را بکند. سال 92 که سال بدشانسی‌های ما بود تمام می‌شود و من امیدوارم در سال جدید و از همان بازی اول روزگار تیم مس هم متفاوت باشد.

حسن‌زاده: نباید با دلسردی تمرین کنیم

بازیکن هجومی تیم فوتبال مس کرمان برروی انجام تمرینات با انگیزه‌ی بازیکنان مس تاکید کرد.

احمد حسن‌زاده در رابطه با آخرین شرایط تیم فوتبال مس گفت: خوشبختانه اردوی بسیار خوبی در بم برگزار کرده‌ایم و از این‌که در کنار همشهریانم حضور دارم به شدت خوشحال هستم و این مسئله روحیه‌ی من را به شدت افزایش داده است.

تمامی بازیکنان ما باید با روحیه تمرین کنند و اصلا نباید بابت سه بازی آخر خودمان در لیگ برتر ناامید و بی‌انگیزه باشیم چراکه اگر موفق شویم فجر را در شیراز شکست دهیم تیم ما شانس زیادی برای بقا در لیگ برتر خواهد داشت.

خوشبختانه بازیکنان مس حرفه‌ای هستند و می‌دانند فوتبال تا روز آخر نتیجه خود را رو نمی‌کند از این رو تا زمانی که روی کاغذ هم شانس داشته باشیم باید تمام تلاش خود را انجام دهیم.

با صحبت‌هایی که لوکا نیز با بازیکنان انجام داده است آن‌ها به این موضوع واقف هستند و به همین خاطر تیم با انگیزه‌ی زیاد تمرین می‌کند تا در ایام نوروز عیدی خوبی به مردم کرمان در بازی با سپاسی در شیراز بدهد.

خوشبختانه مصدومیت من هم خیلی بهتر شده است و اجازه می‌دهد که تمرینات بهتری انجام دهم و امیدوارم که تا روز بازی با فجر کاملا روی فرم و آماده باشم تا بتوانیم در این بازی برای مس بازی خوبی انجام دهم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 22 اسفند 1392برچسب:یه روز خوب میــــاد؟, | 1:43 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |