اخرین وضعیت تیم فوتبال مس در اردوی بم
 


تیم فوتبال مس تمرینات خود را تا روز شنبه در اردوی بم ادامه خواهد داد و در این شهرستان همچنان برنامه‌های تمرینی خود را پیگیری خواهد کرد.

ˈرضا یوسف آبادیˈ سرپرست این تیم در رابطه با آخرین وضعیت تیم مس در این اردو افزود: باشگاه مس کرمان به دلیل این بی انضباطی های آبشک وی را جریمه سنگین کرد و پس از آن آبشک به تمرینات پیوست.

وی ادامه داد: مشکل ˈحسن رودباریانˈ دروازه بان تیم مس کرمان نیز که چند روز در تمرینات حضور نداشت، هنوز برطرف نشده است و وی در کرمان در حال گفت و گو با مسوولان باشگاه در این رابطه است.

یوسف آبادی، تصریح کرد: رودباریان یک روز زودتر تمرینات را ترک کرده و چهار روز نیز دیرتر به کرمان بازگشته و همین مسئله باعث شده تصمیم گیری در مورد این بازیکن به طول بیانجامد.

سرپرست تیم مس کرمان در رابطه با اردوی بم گفت: تا کنون شش جلسه تمرین را در بم برگزار کرده ایم و عصر امروز نیز در دیداری دوستانه تیم مس کرمان به مصاف شهرداری بروات خواهد رفت.

وی ضمن ابراز رضایت از شرایط تمرین در بم و آمادگی بازیکنان افزود: ˈکریم اسلامیˈ بازیکن مس کرمان به دلیل تغییرات آب و هوایی دچار سرماخوردگی جزیی شده که امیدواریم بزودی بهبود یابد.

یوسف آبادی، خاطرنشان کرد: دومین دیدار دوستانه تیم مس کرمان در اردوی بم، عصر جمعه مقابل تیمی متشکل از امیدهای مس و مس نوین برگزار می شود و عصر شنبه نیز اردوی بم پایان می یابد.

تیم مس کرمان در سه دیدار پایانی خود در لیگ برتر 7، 17 و 22 فروردین سال آینده به مصاف تیم های فجر سپاسی شیراز، صبای قم و داماش گیلان خواهد رفت.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 22 اسفند 1392برچسب:اخرین وضعیت تیم فوتبال مس در اردوی بم, | 1:49 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |