فردا آغاز امضای قرارداد بازیکنان مس/ سه‌شنبه آغاز تمرینات

سرمربی جدید تیم فوتبال مس کرمان پس از بازگشت به کرمان در جلسه‌ای با مدیر عامل این باشگاه آخرین روند آماده‌سازی تیم فوتبال مس را مورد بررسی قراردادند.

در این جلسه برنامه‌های پیش رو برای تدارکات تیم فوتبال مس مورد بررسی قرار گرفت تا برنامه‌ و زمان‌بندی مشخصی برای تمرینات تیم فوتبال مس جهت حضور در رقابت‌های لیگ دسته یک کشور آماده گردد.

بر این اساس روند امضا و تمدید قرارداد با بازیکنان فصل آینده‌ی مس از فردا در باشگاه صنعت مس کرمان آغاز خواهد شد و بازیکنانی که در لیست سرمربی جدید تیم فوتبال مس قرار داشته باشند از فردا قراردادهای رسمی خود را امضا خواهند کرد.

برخی از بازیکنان جدید نیز که کار مذاکره و توافق با آن‌ها به اتمام رسیده است نیز در روزهای آتی به کرمان می‌آیند تا قرارداد رسمی خود را امضا کنند.

همچنین تمرینات تیم فوتبال مس کرمان با حضور اکبر میثاقیان و بازیکنان اصلی این تیم از روز سه‌شنبه در کرمان آغاز خواهد شد.

پیش از این تمرینات تیم فوتبال مس با حضور بازیکنان تستی و جوان برگزار شده بود که بازیکنان منتخب این تمرینات نیز در دور جدید آماده‌سازی تیم در کنار بازیکنان اصلی حضور پیدا خواهند کرد.

منبع: سایت رسمی باشگاه مس کرمان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 12 مرداد 1393برچسب:فردا آغاز امضای قرارداد بازیکنان مس/ سه‌شنبه آغاز تمرینات, | 9:51 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |