حاتمی فردا برای مذاکره نهایی با مس می آید

حاتمی فردا برای مذاکره نهایی با مس می آید

تیم فوتبال مس کرمان از ماجراهای سال قبل خود به شدت درس عبرت گرفته است و در حالی که در فصل قبل لیگ برتر یکی از بی نظم ترین و پرحاشیه ترین تیم های فصل نقل و انتقالات لیگ برتر محسوب می شد که نتیجه آن را هم به بی رحمانه ترین شکل ممکن دید، اما ظاهرا در این فصل با تجربه آموزی از آن زمان سعی می کند یکی از شاگرد زرنگ های فصل نقل و انتقالات در لیگ دسته اول باشد.

    http://www.zoom90.com/wp-content/uploads/2013/11/240513_p3Rz87cK.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در حالی که هنوز شرایط خیلی از تیم های فوتبال لیگ یک در سرمربی، مدیر عامل و بازیکن مشخص نشده است، تمرینات تیم فوتبال مس نه تنها رسما زیر نظر اکبر میثاقیان سرمربی این تیم آغاز شده است که زوند نقل و انتقالات این تیم هم نظم مشهودی دارد. پس از اینکه بسیاری از نفرات قابل قبول مس در فصل گذشته قرارداد خود را با مس تمدید کردند، این تیم با جذب نظیف کار، پورخسروانی و شکوه مقام گام بلندی در بستن یک تیم خوب لیگ یکی برداشت.

میثاقیان که با توجه به صعود تیم فوتبال پدیده در فصل قبل با هدایت خودش به لیگ برتر، شناخت زیادی از بازیکنان فعال در مشهد داشت، چند بازیکن از تیم های خراسانی را به مس جذب کرده است که مسعود روزبهانی، مجید جلالی فر و امید خلیلی بازیکنانی بودند که سابقه بازی در لیگ یک را داشتند و مورد نظر سرمربی مس واقع شدند تا فصل آینده پیراهن مس را بپوشند. در این میان بهتاش میثاقیان که فرزند سرمربی تیم مس هم محسوب می شود نیز در لیست این تیم قرار گرفته است و ظاهرا اکبر آقا به بازی فرزند خودش نیز اعتقاد زیادی دارد که از او برای کمک به صعود تیم فوتبال مس استفاده خواهد کرد.

همچنین قرار است روند یارگیری مس در هفته جاری با چند اسم بزرگ ادامه پیدا کند و فرزاد حاتمی روز جمعه به کرمان سفر خواهد کرد تا در صورت توافق نهایی این مهاجم سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان و پرسپولیس نیز به مس اضافه شود. ظاهرا توافقات اولیه در این باره صورت گرفته است و هیچ بعید نیست که در سفر این بازیکن به کرمان قرارداد رسمی او امضا شود.

اما سوال روز در این روزها بابت نقل و انتقالات مس تمدید و یا عدم تمدید قرارداد فرزاد حسین خانی است که هنوز نام این بازیکن به لیست فصل آینده تیم فوتبال مس اضافه نشده است. با وجود اینکه گفته می شود حسین خانی به دلیل مشکلات شخصی هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده است اما ظاهرا طرفین برای ادامه همکاری به توافقی نرسیده اند و باید دید در هفته جاری وضعیت این بازیکن نیز برای ادامه همکاری با تیم فوتبال مس به چه شکل در خواهد آمد.

در کادر فنی تیم فوتبال مس نیز فعلا دو مربی با نظر اکبر میثاقیان در کنار او قرار دارند و بهاالدین پناهی به عنوان کمک میثاقیان و شاپور رجب زادگان نیز به عنوان مربی دروازه بان های تیم فوتبال مس در تمرینات این تیم حضور دارند و قرار است طی روزهای در رابطه با حضور کمک های کرمانی میثاقیان نیز تصمیم گیری شود و یک دستیار و یک آنالیزور کرمانی به کادر فنی تیم مس اضافه خواهند شد. دکتر مداحی نیز به احتمال فراوان پزشک تیم مس در این فصل خواهد بود.

تیم فوتبال مس همچنان در دو نوبت صبح ظهر به تمرینات بدنسازی می پردازد و تمرینات این تیم در سالن بدنسازی تربیت بدنی و زمین چمن های دانشگاه باهنر و اختصاصی مس واقع در ابتدای جاده هفت باغ ادامه دارد.

لیگ دسته اول کشور نیز از 12 مهر ماه آغاز خواهد شد و قرعه کشی این رقابت ها 5 شهریور ماه در تهران برگزار می‌شود و مس رقیبان خود در گروهش را خواهد شناخت.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 26 مرداد 1393برچسب:حاتمی فردا برای مذاکره نهایی با مس می آید, | 9:30 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |