آسمان خراش های مس برای صعود


با اضافه شدن فرزاد حاتمی و بهمن طهماسبی به تیم فوتبال مس تقریبا چهره این تیم کامل تر شده است و با اضافه شدن یک یا دو بازیکن دیگر پرونده این تیم در نقل و انتقالات دست یک بسته خواهد شد.

            http://irinn.ir/sitefiles/13911011/%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4%DB%8C/%D9%81%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D8%AF%20%D8%AD%D8%A7%D8%AA%D9%85%DB%8C%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%82%D9%84%D8%A7%D9%84.jpg

خبر اضافه شدن حاتمی به مس از چندی پیش در کرمان پخش شده بود اما سوپرایز ویژه برای هواداران مس جذب بهمن طهماسبی به این تیم بود تا همه متوجه شوند مس در این فصل برروی بازی هوایی و گل هایی که با ارتفاعی بالاتر از سطح زمین به ثمر می رسند حساب ویژه ای باز کرده است. طهماسبی از دسته مهاجمانی مثل عنایتی و فریدون فضلی است که اصولا سن و سال برایش مطرح نیست و در هر سن و تیمی که باشد تمام تلاشش را می کند که گل های حساس تیمش را به نام خود ثبت کند. با حضور او مس حالا سه بازیکن در حد آسمان خراش در نقطه حمله خود دارد و با حضور طهماسبی، اسلامی و حاتمی کاملا شیوه بازی مس اکبر میثاقیان را در لیگ یک می توان تصور سازی کرد. حالا باید منتظر توپ های پرتعدادی شد که از زمین خودی و یا کناره ها برروی دروازه حریفان مس ارسال می شود تا مس در این فصل به صورت منطقی و با مهره های خاص خودش رو به بازی مستقیم بیاورد. بازی که البته با توجه به کیفیت اکثر زمین های لیگ یک و سبک درگیرانه تیم ها در این لیگ، کاملا منطقی به نظر می رسد. به همین خاطر بود که میثاقیان نیز بیشتر از آنکه به فکر جذب یک بازیساز تکنیکی و فانتزی در پشت مهاجمانش باشد، بیشتر به دنبال بازیکنانی بود که ارسال توپ ها را از کناره های زمین و دفاع خودی به روی دروازه حریف با دقت بیشتری انجام می دهند. کاری که شکوه مقام و نظیف کار در تیم های سابق خود خوب انجام می دادند. در کناره ها نیز میثاقیان برروی ارسال های سالاری و اسماعیل بیگی حساب زیادی باز کرده است. این روزها اگر به تمرینات مس گذری بی اندازید شاید در نگاه اول فکر کنید که تمرینات یک تیم بسکتبال را مشاهده می کنید! اکثر بازیکنان مس در این فصل از بازی های لیگ یک هیکلی و قد بلند هستند تا مشخص شود اکبر آقا به شیوه همیشگی خودش با یک بازی درگیرانه آماده استقبال از حریفان خود می باشد. البته مس در همین فصل هم بازیکن تکنیکی کم ندارد اما با توجه به اینکه میثاقیان در این فصل سیستم 3-5-2 را برای مس به کار خواهد گرفت بیشتر باید یک مس قوی هیکل را در زمین ببینیم تا یک مس ظریف و تکنیکی را. باید دید میثاقیان که به پرش از روی برج ها علاقه دارد، با آسمان خراش هایی که حالا در مس جمع کرده است می تواند این تیم را خیلی زود در زمین مسابقه هم در بیاورد تا مس از همان هفته های اول همانند آنچه که ظاهرش نشان می دهد، در جدول مسابقات نیز با سه امتیازهای پیاپی صدر جدول را برای خود آهنی و نفوذ ناپذیر کند؟!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 9 شهريور 1393برچسب:آسمان خراش های مس برای صعود, | 21:55 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |