سرمربی تیم مس:
اضافه شدن شش بازیکن جدید به ترکیب مس
 
 
اضافه شدن شش بازیکن جدید به ترکیب مس
 
سرمربی تیم مس کرمان گفت: در تعطیلات نیم فصل، شش بازیکن جدید به ترکیب تیم مس اضافه می‎شود.
پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی تیمش با داماش گیلان، با بیان این که نگرانی‎ام جذب بازیکن در نیم فصل است؛ به خبرنگاران گفت: برای جذب بازیکن باید سریع‎تر اقدام کنیم.
وی با اشاره به ارایه‎ی لیست 15 نفری بازیکن به باشگاه مس گفت: لیستی متشکل از‌ 15 بازیکن برای نیم فصل دوم به‌ باشگاه داده‌ام و از باشگاه درخواست کرده‏‎ام که شش بازیکن از این لیست را جذب کند.
مظلومی با بیان این که یک بازیکن برزیلی و پنج بازیکن داخلی این لیست را قطعا نیاز دارم؛ گفت: اگر این بازیکنان جذب نشوند؛ در نیم فصل شرمنده‎ی مردم کرمان خواهم شد.
وی اظهار داشت: تیم مس با دو هافبک بسته شده که این مسئله یک فاجعه است و تیم به تقویت نیاز دارد.
مظلومی به عدم حضور « فرزاد حسین‌خانی» در بازی برابر داماش اشاره کرد و گفت: حسن‎خانی به دلیل دریافت کارت زرد سوم در دیدار برابر استقلال، شانس حضور در این این بازی را از دست داد.
سرمربی تیم مس کرمان با اشاره به بازی برابر داماش گیلان گفت: فردا باید جلوی تیمی که 10 روز استراحت داشته است؛ به میدان برویم؛ در حالی که بازیکنان ما در مدت مذکور، 3 بازی انجام داده‎اند.
وی خاطرنشان کرد: در بازی برابر داماش گیلان سعی می‎کنیم که طلسم پیروز نشدن مس در نیم فصل اول لیگ برتر بشکند و به نظر من این پیروزی می‌تواند تاثیر به‌سزایی در افزایش روحیه‌ی بازیکنان ما داشته باشد.
گفتنی است تیم مس کرمان که بدون پیروزی قعرنشین جدول رده‎بندی رقابت‎های لیگ برتر فوتبال کشور است؛ در آخرین دیدار خود در نیم فصل نخست این لیگ، فردا عصر در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف تیم داماش گیلان می‎رود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: