مس بدون برد، قعرنشین ماند
 
دیدار تیم‌های فوتبال مس کرمان و داماش در هفته پانزدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر درحالی با نتیجه مساوی به پایان رسید که مس کرمان به عنوان تنها تیم بدون برد نیم فصل نخست، در قعرجدول لیگ باقی ماند.
 
 

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پانزدهم از رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 15 امروز با برگزاری یک دیدار بین تیم‌های مس کرمان و داماش گیلان آغاز شد که این مسابقه درحالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که تیم مس تنها تیم بدون برد نیم فصل نخست لیگ لقب گرفت.

در این مسابقه که با قضاوت امیر حسین فتاحی و در ورزشگاه امام علی (ع) برگزار شد، لوسیانو ادینهو در دقیقه 69 تیم مس را پیش انداخت اما این برتری کمتر از 4 دوام داشت زیرا در دقیقه 73 علیرضا نظیف‌کار از روی نقطه پنالتی گل تساوی تیم داماش را به ثمر رساند.

محمود تیغ‌نورد و یان فایف از تیم مس کرمان و هادی سهرابی و مرتضی ابراهیمی از تیم داماش گیلان هم بازیکنان اخطاری این بازی بودند. آرمان شهدادنژاد بازیکن تیم فوتبال مس کرمان هم از دقیقه 2+90 از داور مسابقه کارت قرمز دریافت کرد.

این دومین بازی متوالی بود که تیم مس کرمان پیروزی را با تساوی عوض کرد. این تیم از هفته نهم که هدایت آن را پرویز مظلومی برعهده گرفت، 4 مساوی و 2 باخت را تجربه کرده است.

با این تساوی تیم مس 9 امتیازی شد و نیم فصل نخست لیگ را با قعرنشینی و بدون پیروزی به پایان رساند. داماش گیلان هم با 18 امتیاز و کسر یک امتیاز، موقتا در رده هشتم باقی‌ماند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 12 آبان 1392برچسب:وبلاگ هواداران مس کرمان استقلال مس مساوی مس رفسنجان جام حذفی مصاحبه قلعه نوعی مظلومی, | 22:15 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |