مس آماده پیروزی اول ، بمب روحیه در کرمان...
 

بازیکنان تیم فوتبال مس از هر جهت آماده‌ی شروعی متفاوت در نیم فصل دوم بازی‌های لیگ برتر این فصل هستند.

بازیکنان مس که اتفاقات دور رفت را به دست فراموشی سپرده‌اند، درصدد هستند از اولین بازی مس در دور برگشت که از قضا یکی از حساس‌ترین بازی‌های مس نیز محسوب می‌شود نتایج خود را متفاوت کنند و اولین پیروزی را هم دشت کنند.

تیم مس تمرینات بسیار خوبی را در تعطیلات نیم فصل انجام داده است و با برگزاری تمرینات منظم بدنسازی و تاکتیکی و انجام چند بازی دوستانه، حالا درصدد است که آثار آن را در زمین مسابقه نشان دهد.

روحیه بازیکنان مس در حد عالی به سر می‌برد و آن‌ها با حمایت تماشاگران خود که می‌توانند روز جمعه به صورت رایگان به ورزشگاه باهنر بیایند و تیم خود را تشویق کنند، مسلما شرایط بهتری در زمین بازی نیز پیدا خواهند کرد.

بازیکنان مس روز چهارشنبه در ورزشگاه باهنر تمرینات خود را ادامه دادند و روز پنجشنبه نیز با یک تمرین سبک آماده بازی با راه‌آهن شدند.

خوشبختانه همه‌ی بازیکنان این تیم هم در سلامت کامل به سر می‌برند و حتی حسن رودباریان نیز که صحبت‌هایی مبنی بر مصدومیت وی می‌شد، همپای سایر بازیکنان مس با قدرت تمام تمرین کرد تا نشان دهد برای بازی جمعه کاملا آماده است.

همه‌ی بازیکنان مس به حساسیت سه امتیاز بازی با راه‌آهن کاملا واقف هستند و به خوبی می‌دانند که کسب این پیروزی از نان شب هم برای مس واجب‌تر است.

آن‌ها کاملا با روحیه و جنگنده آماده آغاز بازی هستند و برای کسب اولین جشن سه امتیاز خود لحظه شماری می‌کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 7 آذر 1392برچسب:برخیزید که موسم ایستادن است,مس راه اهن ورزشگاه شهید باهنر رایگان, | 13:9 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |